Комп’ютеризація?
- 09 грудня 2011
- Відгуків: 0
- Переглядів: 732
2002 року частка користувачів інтернету серед «комп’ютернограмотних» українців складала лише 4 %, за останні роки вона стрімко почала зростати і зараз перевищує 35 %. При цьому кожен четвертий з опитаних стверджує, що вже не уявляє свого життя без комп’ютера, ноутбука чи всесвітньої інформаційної мережі.
За словами соціологів, навіть у кризові 2008, 2009 роки, коли українці стали економити навіть на їжі та одязі, попит на інтернет-послуги не зменшувався, а ще й зростав. До того ж українська інтернет-аудиторія постійно розширюється не лише за географією, а й за віком. Молодь, звичайно, лідирує у цій справі. Так, молоді люди до 25 років становлять 62 % аудиторії. Проте постійно зростає кількість користувачів інтернету й серед 30-річних, яких нині 42 %. Навіть з-поміж тих, кому за 45, набирається близько чверті таких.
Окрім того, варто відмітити, що інтернет більше не є локалізованим суто у великих містах, а поступово стає доступним і у сільській місцевості. Останніми роками звичка користуватися комп’ютером й особливо інтернетом перемістилася з офісів до домівок українців. Тепер 85 % користувачів комп’ютерів працюють вдома, ще третина — на роботі і лише 7 % — в інтернет-кафе чи клубах, що були такими популярними на початку 2000-х років.
Із тих, хто користується інтернетом, понад 60 % шукають там новини та інформацію і майже стільки ж — 57% — спілкуються через соціальні мережі. Чверть опитаних користаються ними у пошуку товарів та послуг, кожен п’ятий спілкується за допомогою Skype.
Володимир Петренко