(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

«Це називається стабільністю «якісних» послуг та «покращенням» життя!»

  • 26 жовтня 2012
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 613
  • Автор: admin
  • 0
До написання цього листа мене спонукало байдуже і безвідповідальне ставлення місцевої влади до проблем звичайних людей. Маючи вже остаточне переконання, що дзвонити та писати скарги абсолютно немає ніякого сенсу, вирішила висвітлити проблеми всіх громадян міста в засобах масової інформації, сподіваючись, що хоч у такий спосіб на простих людей звернуть увагу.
Суть проблеми дуже проста і, на перший погляд, розв’язати її легко, але, напевне, не у нашому «європейському» місті, оскільки вся місцева влада зайнята дитячими та спортивними майданчиками, фонтанами, тротуарами та бордюрами, які відкриваються до виборів (і чомусь іншого часу для цього немає).
Нещодавно я, мабуть, не зовсім вчасно звернулася з проханням відновити мені світло в під’їзді та надати «дуже якісну» послугу з теплопостачання, так як в одній з кімнат у мене була холодна батарея. Усі ці звернення я, як і годиться, спрямувала до диспетчера КП «ЖЕК-1» за тел. 6-15-12 у понеділок, 15 жовтня 2012 року, про що було зроблено запис (так мені, принаймні, сказали). Потім настав вівторок, 16 жовтня, і я вирішила продублювати свої звернення до диспетчера КП «ЖЕК-1», оскільки ні світло, ні тепло не з’являлися.
Потім настала середа, 17 жовтня. І знову нічого у «якісному» наданні послуг не змінилося. Мені довелося зателефонувати вже до начальника міського управління комунального господарства та пояснити ситуацію, на що мені знов пообіцяли, що все буде зроблено. О 15-ій годині я особисто прийшла на прийом до начальника управління комунального господарства з простим питанням: скільки разів я повинна звернутися до комунальної служби, щоб мене почули і надали ту послугу, за яку я справно сплачую кошти (причому немалі)? Начальник управління сказав, що відповідати не буде та почав показувати листа від «Нафтогаз Україна» про борги за газ. Я не можу зрозуміти, яке відношення борги за газ мають до мого теплоносія в квартирі та відсутності електроенергії у під’їзді, якщо я і всі мої сусіди сплачують як за газ, так і за тепло- й електроенергію?
Але, напевне, мені в той день таки пощастило, оскільки в приймальні начальника управління комунального господарства я зустріла начальника КП «ЖЕК-1», який мене вислухав та відразу по телефону направив свого працівника до мого будинку. Тож хотілося б висловити ДУЖЕ ВЕЛИКУ ПОДЯКУ звичайному працівникові ЖЕКу (на жаль, не знаю його прізвища), який миттєво відреагував та якісно виконав свою роботу. У зв’язку з цим у мене з’явилося тепло (якщо те тепло, що надає нам «Бориспільтепломережа» можна назвати теплом).
Світло у під’їзді з’явилося 19 жовтня о 20-ій годині. Отже, це виглядає як проста задача для першокласників: скільки разів громадянин повинен зробити заявку, щоб з’явилося світло у під’їзді і через скільки днів це відбудеться?
У мене ще одне зауваження: якщо комунальні служби міста не можуть надавати послуги, за які громадяни міста сплачують, то нехай місцева влада бере лише плату за ті послуги, які вони дійсно можуть надати. Бо виходить, що громадяни нашого міста платять за бульбашку, яку напередодні виборів нам потім запускають у повітря перед будинком міської ради.
У січні цього року влада підвищила тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення міста Борисполя. Однак з підвищенням тарифів якість послуг аж ніяк не зросла, а навпаки. Невже я прошу за ту послугу, яка не передбачена у переліку послуг для населення і за яку я не сплачую? Я раз у рік прошу дати мені якісне теплопостачання та раз у вісім років я попросила зробити освітлення у під’їзді. Мабуть, моє прохання є чимсь надприродним.
Болючим для майже всіх мешканців нашого міста є питання надання послуг з теплопостачання. Тут варто згадати загадковий термін комунальної служби — температурний графік. Цікаво, якщо тепломережа надає нам послугу згідно з температурним графіком (а це, зазвичай, температура наших батарей у квартирі — десь 25–27 градусів — я міряла), то згідно з яким графіком ми сплачуємо єдиний тариф за тепло? І не важливо, чи на вулиці плюс 15, чи мінус 15, бориспільці платять 5,94 грн. за квадратний метр. Якщо на вулиці +15, то громадяни нашого міста сплачують, мабуть, за те, що на вулиці тепло, оскільки температура батарей у квартирі є такою, від якої навіть не можна нагріти руки. А в жовтні цього року теплопостачання взагалі якесь дивне: вдень начебто батареї трохи і теплі, а вночі їх взагалі відключають. Напевне, влада нашого міста вважає, що люди заснуть і нічого не помітять! То якщо ви надаєте послугу з теплопостачання лише вдень, то беріть хоча б півціни за вашу послугу — 2,97 грн. за кв. м (хоча це теж завелика ціна для такої «гарної» послуги).
З цього всього випиває тільки одне: міська влада надає неякісні неякісні комунальні послуги. Сплачуємо за них «європейську» ціну. Але навіть щоб отримати і той мізер послуг, доводиться добиватися, докладаючи чималих зусиль. Щоб надати нам якісні послуги, не вистачає часу, грошей... чи ще чогось, а ось щоб розмістити рекламу у ліфтах, за обстуговування яких ми теж сплачуємо, вистачає й хвилини.
Це називається СТАБІЛЬНІСТЮ «ЯКІСНИХ» ПОСЛУГ ТА «ПОКРАЩЕННЯМ» ЖИТТЯ!
Ольга ДИННИК,
бориспілька
 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.