«СПЛАТИ ЗА ТЕПЛО І ВОДУ І НЕ ОТРИМАЄШ НІЧОГО!»
- 16 листопад 2012
- Відгуків: 0
- Переглядів: 544
Шановна редакціє!
Дуже Вам вдячна за надрукований лист в газеті «Ринок…» від 26 жовтня 2012 року про «стабільність «якісних» послуг та покращення життя». Після його публікації до мене було дуже багато телефонних дзвінків зі словами підтримки та вдячності за надруковану правду від знайомих бориспільців. Однак навіть після оприлюднення правди в засобах масової інформації щодо надання «якісних» послуг з теплопостачання ситуація з опаленням та гарячим водопостачанням не покращилась. Нас не чують, або ж не хочуть чути!
До написання другого листа долучилися ще й сусіди по будинку, яких теж обурює ганебне та безвідповідальне ставлення як до нас, так і всіх жителів міста, з боку посадових осіб КПТМ «Бориспільтепломережа» та міської влади. Нам набридло, що нас весь час грабують та обманюють, надаючи неякісні послуги. Влада тим самим залазить до нас у кишеню та забирає останнє.
У жовтні 2012 року, в зв’язку з неякісним теплопостачанням ми звернулися до директора комунального підприємства «Бориспільтепломережа» та міського голови зробити перерахунок оплати за теплопостачання та все ж таки надати якісне тепло, оскільки вночі батареї в оселях були зовсім холодні, а вдень — ледь-ледь теплі, і те тепло навіть не було помітне. Жодне з прохань мешканців будинку не було виконане. Перерахунок зробили аж у 15 гривень! А якісного тепла ми так і не дочекалися. Натомість посадові особи та влада міста вдалися ще до одних хитрощів: направили своїх працівників обходити квартири скаржників з градусником(!), перед цим зранку дуже добре підігрівши батареї, так, що нашому здивуванню не було меж: чого це раптом надали таке якісне тепло? Але у відповідь подзвонили в двері і прийшли замірювати тепло у наших квартирах.
Відбувалася вся ця вистава 30 жовтня 2012 року. Але вже під вечір 30 жовтня батареї знов опинилися у своєму звичайному стані — ледь-ледь стали «жевріти», що триває і по сьогодні. Неодноразове звернення до аварійно-диспетчерської служби «Бориспільтепломережа» не дало ніякого ефекту. Диспетчер повідомив, що у них ліміт газу, опалення і надалі буде на такому ж рівні, а про гарячу воду зовсім можна забути і взагалі… не за тих проголосували! Нашому обуренню немає меж: ми вчасно та в повному обсязі сплачуємо за теплопостачання, однак чомусь страждаємо від неякісного тепла. Ліміт на газ є, а ліміту на складання рахунку нема!
Скоро зима і нам страшно уявити, як ми будемо переживати цю зиму без тепла та гарячого водопостачання. Мабуть, перейдемо на зиму жити до чиновників, які спокійно проживають у власних триповерхових будиночках з теплом та гарячою водою. Нам не потрібні ні гойдалки, ні феєрверки, ні хороводи, ні конкурси, ні танці з піснями. Нам потрібні якісне тепло, працюючі ліфти, освітлення у під’їздах, якісне прибирання сміття. І кожного разу, проходячи повз біл-борд виконавчого комітету Бориспільської міської ради в центрі міста, на якому зазначено «Хочеш отримати тепло і воду, вчасно сплати за послуги», хочеться його переписати таким чином: «Сплати за тепло і воду і не отримаєш нічого!».
Ольга ДИННИК
та сусіди