(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

Це болюче слово — «теплопостачання», або відповідь по-міськвиконкомовськи

  • 11 січня 2013
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 571
  • Автор: admin
  • 0
У листопаді 2012 року громадяни, що проживають у Борисполі на вул. Головатого, 6, звернулися до депутата свого округу Д. І. Ушмаєва (Партія реґіонів) з проханням розв’язати кілька незначних комунальних проблем, пов’язаних з неналежним та неякісним теплопостачанням їхніх помешкань. Таке звернення передбачено Законом України «Про статус депутатів місцевих рад», а отже, нічого протизаконного в цьому не було, тим більше, що у відповідності до ст. 12 Закону депутат місцевої ради, як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу, у разі виявлення порушення прав та законних інтересів громадян або інших порушень законності має право вимагати припинення порушень, а в необхідних випадках звернутися до відповідних місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також до правоохоронних і контролюючих органів та їх керівників з вимогою вжити заходів щодо припинення порушень законності.
У своїй заяві бориспільці виклали такі вимоги: 
1. Зобов’язати КПТМ «Бориспільтепломережа» зробити перерахунок послуги з теплопостачання за жовтень 2012 рок, з урахуванням температурного графіку, якості подачі тепла (вночі теплопостачання відсутнє), та з урахуванням того, що опалення ванних кімнат будинку здійснюється від гарячого водопостачання, яке відсутнє.
2. Зобов’язати КПТМ «Бориспільтепломережа» врахувати дійсні показники витраченого тепла в листопаді 2012 року та здійснити нарахування за послугу з теплопостачання згідно температурного графіку та якості подачі тепла (вдень теплопостачання відсутнє).
3. Витребувати у КПТМ «Бориспільтепломережа» нормативний документ, на підставі якого здійснюється розрахунок за послугу з теплопостачання згідно температурного графіку.
4. Витребувати у КПТМ «Бориспільтепломережа» нормативний документ, в якому було б вказано, яка температура води повинна бути в мережах теплопостачання, які безпосередньо знаходяться в квартирах мешканців будинку згідно діючого тарифу 5,94 грн. за квадратний метр. 
5. Витребувати у КПТМ «Бориспільтепломережа» документ, де зазначено, яку насправді якості було надано послугу з теплопостачання мешканцям будинку № 6 по вул. Головатого у період з 15.10.2012 по 12.11.2012 року (графік, журнал, тощо…де вказується температура подачі води на виході та на вході до КПТМ «Бориспільтепломережа»).
6. Обладнати будинок № 6 по вул. Головатого у м. Бориспіль лічильником обліку теплової енергії з метою подальшого уникнення непорозумінь та конфліктних с ситуацій.
Відповідь, яку отримали мешканці будинку — виборці депутата, виявилася насмішкою над ними. Депутат відписав: «…недостатнє опалення будинку № 6 по вул. Головатого в жовтні-листопаді 2012 року було з’ясовано, що дана проблема є загальноміською, та на сьогодні вже знайдено шляхи її вирішення. Більш детальну інформацію можна отримати з офіційних звернень представників міської влади в ЗМІ. Копія статті додається.» У додаток до цієї відповіді було надано копію роздрукованого листа з сайту i-visti.com, на якій містилася стаття «Бориспіль відстояв право на газ». Отже, з отриманої від депутата відповіді виходить, що бориспільці не читають газет, не дивляться новини, не переглядають інтернет. Шановний депутате, а де ж відповідь хоч на одне з питань? Жодне з порушених питань депутат Д. І. Ушмаєв навіть не намагався вирішити для своїх виборців. Невже депутати потрібні в міській раді для чогось іншого?
Відповідь, яку дала міська влада щодо проблемних питань взагалі була з галузі фантастики! У своїй відповіді один із заступників міського голови офіційно визнав, що «…КПТМ «Бориспільтепломережа» вимушена була робити відключення котелень на 3-4 години в день з метою економії природного газу». Так, економія газу для всього міста — це дуже благородна справа і мешканці тільки «ЗА» економію. Однак у чому ж полягає в такому випадку економія для населення, споживача послуг? А ні в чому! Як платили повний тариф, так і платимо, і ніхто ніякого перерахунку за неповне надання послуги з теплопостачання робити не буде. Бо, як сказав інший заступник міського голови, підстав для перерахунку немає, в квартирах мешканців було +18 оС! Мовляв, а чи ці +18 градусів ви нагріли своїм електрообігрівачем, чи це просто від тепла на вулиці, це нікого не хвилює — сплачуйте по повній, і все! Виходить, що в місті надається новий вид послуги — називається «сонячна енергія», бо саме такою послугою в жовтні–листопаді 2012 року користувалися всі мешканці міста. 
Якщо ж взяти до уваги відповідь КПТМ «Бориспільтепломережа», то саме в цій відповіді директор підприємства і надає нам роз’яснення, що ж таке централізоване опалення. Це послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у забезпеченні нормативної температури повітря у приміщеннях квартири, яка надається виконавцем з використанням внутрішньобудинкових систем теплопостачання.
То яка ж послуга надавалася виконавцем в жовтні–листопаді 2012 року всім мешканцям Борисполя, коли котельні були відключені на 3-4 години? Утримання температури в квартирі на рівні санітарної норми + 18 оС, обстеження квартири і складання акта необхідно проводити за умови надання послуги з теплопостачання, а не за умови дії сонячної енергії і температури повітря +15оС на вулиці.
Схоже, ані депутат, ані тепломережа, ані міська влада ніколи не дасть мешканцям Борисполя чіткої, чесної, законної відповіді на жодне питання, а ми і надалі отримуватимемо формальні відписки, бо звикли замість хліба отримувати видовище.
Мешканці Борисполя:
Ольга Динник, Тетяна Шеремет, Ольга Бабич, Тетяна Костянець
 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.