Електронна звітність
- 04 липня 2013
- Відгуків: 0
- Переглядів: 792
До Бориспільської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Київській області звертаються платники податків щодо електронної звітності:
Для отримання послуг ЕЦП необхідно:
- пройти процедуру реєстрації у АСЦК ІДД;
- згенерувати ключову пару і отримати сертифікат відкритого ключа.
Оформлення документів включає укладення договору на надання послуг ЕЦП і підготовку документів, необхідних для реєстрації.
Якщо платником податків заповнено реєстраційні заяви, зібрано необхідні документи для реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису, потрібно звернутися до будь-якого представництва АЦСК ІДД за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою (https://www.acskidd.gov.ua).
Після оформлення всіх документів проводиться генерація ключів та оформлення сертифіката ЕЦП.
В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації можна зателефонувати до АЦСК ІДД за номером (044) 284-00-10.
- заповнена та підписана заява-приєднання до Договору ЕЦП;
- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД та формування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
- у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
- заповнена та підписана заява-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису»;
- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа встановленого зразка (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД та формування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, і філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
- документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
- документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи-заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи (копія наказу про призначення тощо);
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
- у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Як оформити послугу електронного цифрового підпису?
До початку реєстрації та отримання послуг електронного цифрового (ЕЦП) підпису необхідно обов’язково ознайомитись з Регламентом АДСК ІДД ДПС та умовами договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису».Для отримання послуг ЕЦП необхідно:
- пройти процедуру реєстрації у АСЦК ІДД;
- згенерувати ключову пару і отримати сертифікат відкритого ключа.
Оформлення документів включає укладення договору на надання послуг ЕЦП і підготовку документів, необхідних для реєстрації.
Якщо платником податків заповнено реєстраційні заяви, зібрано необхідні документи для реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису, потрібно звернутися до будь-якого представництва АЦСК ІДД за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою (https://www.acskidd.gov.ua).
Після оформлення всіх документів проводиться генерація ключів та оформлення сертифіката ЕЦП.
В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації можна зателефонувати до АЦСК ІДД за номером (044) 284-00-10.
Які документи необхідно мати фізичній особі та фізичній особі-підприємцю для отримання посиленого сертифіката ключа?
Для отримання посиленого сертифіката ключа фізичній особі та фізичній особі - підприємцю необхідно мати такі документи:- заповнена та підписана заява-приєднання до Договору ЕЦП;
- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД та формування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
- у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Який перелік документів повинен бути для отримання посиленого сертифіката ключа посадовою особою юридичної особи?
Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифіката ключа посадовою особою юридичної особи:- заповнена та підписана заява-приєднання до договору «Про надання послуг електронного цифрового підпису»;
- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката відкритого ключа встановленого зразка (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД та формування посиленого сертифіката відкритого ключа;
- оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, і філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
- документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
- документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи-заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи (копія наказу про призначення тощо);
- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів (в разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову);
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
- у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Бориспільська ОДПІ Головного управління у Київській області