Глум та й годі!
- 04 липня 2013
- Відгуків: 0
- Переглядів: 556
Боротьба за якісні послуги з теплопостачання та справедливу ціну триває не один рік. Мешканцям, які потерпають від свавілля чиновників вже годі й чекати не те, що якісних послуг, а хоча б якісних відповідей. За останній рік боротьби зібралося немало матеріалу, який би хотілося висвітлити для бориспільців. І, мабуть, найсправедливішими експертами щодо якості теплопостачання, роботи посадових осіб комунального підприємства та міської влади є саме наші громадяни. Гадаємо, прочитавши всі ці «відписки», вони зроблять свій висновок.
Сподіваюся, читачі добре пам’ятають жовтень-листопад 2012 року — проблеми з газопостачанням, відключення теплопостачання, постійні перебої в роботі котельних міста, виправдовування влади у засобах масової інформації, пошук винних… Не будемо багато писати від себе, адже є беззаперечні факти, які ми просто не маємо права приховувати.
13 грудня 2012 року було зроблено депутатський запит до КПТМ «Бориспільтепломережа» та Бориспільського міського голови, в якому порушувалися питання: надати документи, які б свідчили про дійсну якість послуг з теплопостачання мешканцям міста за жовтень-листопад 2012 року (графік, журнал тощо, де вказується температура подачі води на виході та на вході до КПТМ «Бориспільтепломережа»); надати нормативний документ, на підставі якого здійснюється розрахунок за послугу з теплопостачання, згідно з температурним графіком.
20 грудня 2012 року від КПТМ «Бориспільтепломережа» отримано відповідь, що підприємство надає послугу на підставі «Правил надання послуг з теплопостачання», затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 21.07.2005 р. № 630. Ці правила загальновідомі, їх можна знайти будь-кому в мережі «Інтернет», а також, що нормативна температура повітря у житлових приміщеннях за умови їх утеплення становить +18 оС. Але жодного нормативного документа, який би стверджував про якість наданих послуг, КПТМ «Бориспільтепломережа», не було надано.
21 грудня 2012 року виконавчий комітет Бориспільської міської ради за підписом заступника міського голови М. А. Піскора надіслав відповідь, що «30.10.2012 року з 15 години Бориспільська філія з експлуатації газового господарства ПАТ «Київоблгаз» відключила 3 котельні, які належать КПТМ «Бориспільтепломережа» по причині перевищення споживання обсягів лімітів природного газу. …КПТМ «Бориспільтепломережа» вимушена була робити відключення котелень на 3-4 години в день, з метою економії природного газу… з 16.11.2012 року котельні в м. Бориспіль не відключаються, тепло до житлових будинків подається своєчасно…». Проте і цього разу жодного нормативного документа, на підставі якого здійснюється якісне теплопостачання, виконком Бориспільської міської ради не надав. У цьому листі беззаперечно встановлено один важливий факт: у період з 30.10.2012 по 16.11.2012 року теплопостачання здійснювалося не в повному обсязі, так як котельні відключалися по 3-4 години в день. Це виходить, що 17 днів мешканці міста недоотримували послуги, за які сплачували в повній мірі.
З огляду на всі ці події було зроблено депутатське звернення до Бориспільського міжрайонного прокурора щодо захисту прав та інтересів громадян при отриманні житлово-комунальних послуг, що надаються КПТМ «Бориспільтепломережа», яке в подальшому направлено до Антимонопольного комітету. У своїй відповіді від 5 червня 2013 року Антимонопольний комітет України зазначає: «…20.05.2013 року КПТМ «Бориспільтепломережа» направило відповідь, в якій повідомляє наступне. Зупинки котельні по вул. Київський шлях, 39 у жовтні місяці 2012 року через відключення газу не було, через мигання електроенергії котельня була зупинена 27.10.2012 року з 10 год.25 хв. до 10 год. 40 хв. Зупинки котельні по вул. Київський шлях, 39 у листопаді 2012 року через відключення газу становили: 02.11.2012 — 2,55 год.; 06.11.2012 — 3,00 год.; 13.11.2012 — 4,00 год.; 14.11.2012 — 4,50 год». Чому ж тоді такі розбіжності у відповідях між КПТМ «Бориспільтепломережа» та виконавчим комітетом Бориспільської міської ради?
У квітні 2013 року КПТМ «Бориспільтепломережа» все ж таки надала розрахунок температурного графіка роботи котельних (див. фото), який не затверджений жодним нормативним документом, жодним розпорядженням та ніким не підписаний. З цього приводу було написано звернення до міського голови надати роз’яснення: чому так трапилося, що у Борисполі комунальна служба надає послуги та керується неналежними документами, а також порушено низку питань, на які також не було отримано відповіді. Натомість перший заступник міського голови М. А. Піскор надав відповідь, що розрахунок температурного графіка проводиться згідно зі «справочником по теплоснабжению и вентиляции». Чи не смішно? То виходить, що ані тепломережа, ані міська влада не знає що таке нормативні документи, натомість керується незатвердженими графіками та «справочниками» невідомо ким і коли написаними.
Нагадаємо, нормативно-правовий акт — офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб’єктом нормотворення у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, що містить норми права, має неперсоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування.
Іншими словами, нормативно-правовий акт — це документ, прийнятий у визначеному порядку компетентним державним органом, у якому містяться норми права. (https://uk.wikipedia.org/wiki/Нормативно-правовий_акт).
Також нагадаємо про можливість всім мешканцям Борисполя ознайомитися з температурним графіком, яким керується в своїй роботі КПТМ «Бориспільтепломережа», та звертаємо увагу, що розрахункова температура зовнішнього повітря для проектування опалення становить –22 оС. Графік не затверджений жодним нормативно-правовим документом. Отже, робіть свої висновки, як у нашому місті надається теплопостачання.
Сподіваюся, читачі добре пам’ятають жовтень-листопад 2012 року — проблеми з газопостачанням, відключення теплопостачання, постійні перебої в роботі котельних міста, виправдовування влади у засобах масової інформації, пошук винних… Не будемо багато писати від себе, адже є беззаперечні факти, які ми просто не маємо права приховувати.
13 грудня 2012 року було зроблено депутатський запит до КПТМ «Бориспільтепломережа» та Бориспільського міського голови, в якому порушувалися питання: надати документи, які б свідчили про дійсну якість послуг з теплопостачання мешканцям міста за жовтень-листопад 2012 року (графік, журнал тощо, де вказується температура подачі води на виході та на вході до КПТМ «Бориспільтепломережа»); надати нормативний документ, на підставі якого здійснюється розрахунок за послугу з теплопостачання, згідно з температурним графіком.
20 грудня 2012 року від КПТМ «Бориспільтепломережа» отримано відповідь, що підприємство надає послугу на підставі «Правил надання послуг з теплопостачання», затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 21.07.2005 р. № 630. Ці правила загальновідомі, їх можна знайти будь-кому в мережі «Інтернет», а також, що нормативна температура повітря у житлових приміщеннях за умови їх утеплення становить +18 оС. Але жодного нормативного документа, який би стверджував про якість наданих послуг, КПТМ «Бориспільтепломережа», не було надано.
21 грудня 2012 року виконавчий комітет Бориспільської міської ради за підписом заступника міського голови М. А. Піскора надіслав відповідь, що «30.10.2012 року з 15 години Бориспільська філія з експлуатації газового господарства ПАТ «Київоблгаз» відключила 3 котельні, які належать КПТМ «Бориспільтепломережа» по причині перевищення споживання обсягів лімітів природного газу. …КПТМ «Бориспільтепломережа» вимушена була робити відключення котелень на 3-4 години в день, з метою економії природного газу… з 16.11.2012 року котельні в м. Бориспіль не відключаються, тепло до житлових будинків подається своєчасно…». Проте і цього разу жодного нормативного документа, на підставі якого здійснюється якісне теплопостачання, виконком Бориспільської міської ради не надав. У цьому листі беззаперечно встановлено один важливий факт: у період з 30.10.2012 по 16.11.2012 року теплопостачання здійснювалося не в повному обсязі, так як котельні відключалися по 3-4 години в день. Це виходить, що 17 днів мешканці міста недоотримували послуги, за які сплачували в повній мірі.
З огляду на всі ці події було зроблено депутатське звернення до Бориспільського міжрайонного прокурора щодо захисту прав та інтересів громадян при отриманні житлово-комунальних послуг, що надаються КПТМ «Бориспільтепломережа», яке в подальшому направлено до Антимонопольного комітету. У своїй відповіді від 5 червня 2013 року Антимонопольний комітет України зазначає: «…20.05.2013 року КПТМ «Бориспільтепломережа» направило відповідь, в якій повідомляє наступне. Зупинки котельні по вул. Київський шлях, 39 у жовтні місяці 2012 року через відключення газу не було, через мигання електроенергії котельня була зупинена 27.10.2012 року з 10 год.25 хв. до 10 год. 40 хв. Зупинки котельні по вул. Київський шлях, 39 у листопаді 2012 року через відключення газу становили: 02.11.2012 — 2,55 год.; 06.11.2012 — 3,00 год.; 13.11.2012 — 4,00 год.; 14.11.2012 — 4,50 год». Чому ж тоді такі розбіжності у відповідях між КПТМ «Бориспільтепломережа» та виконавчим комітетом Бориспільської міської ради?
У квітні 2013 року КПТМ «Бориспільтепломережа» все ж таки надала розрахунок температурного графіка роботи котельних (див. фото), який не затверджений жодним нормативним документом, жодним розпорядженням та ніким не підписаний. З цього приводу було написано звернення до міського голови надати роз’яснення: чому так трапилося, що у Борисполі комунальна служба надає послуги та керується неналежними документами, а також порушено низку питань, на які також не було отримано відповіді. Натомість перший заступник міського голови М. А. Піскор надав відповідь, що розрахунок температурного графіка проводиться згідно зі «справочником по теплоснабжению и вентиляции». Чи не смішно? То виходить, що ані тепломережа, ані міська влада не знає що таке нормативні документи, натомість керується незатвердженими графіками та «справочниками» невідомо ким і коли написаними.
Нагадаємо, нормативно-правовий акт — офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб’єктом нормотворення у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, що містить норми права, має неперсоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування.
Іншими словами, нормативно-правовий акт — це документ, прийнятий у визначеному порядку компетентним державним органом, у якому містяться норми права. (https://uk.wikipedia.org/wiki/Нормативно-правовий_акт).
Також нагадаємо про можливість всім мешканцям Борисполя ознайомитися з температурним графіком, яким керується в своїй роботі КПТМ «Бориспільтепломережа», та звертаємо увагу, що розрахункова температура зовнішнього повітря для проектування опалення становить –22 оС. Графік не затверджений жодним нормативно-правовим документом. Отже, робіть свої висновки, як у нашому місті надається теплопостачання.
Вадим ШАПОШНІКОВ,
депутат міської ради
Ольга ДИННИК,
помічник депутата міськради