(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

Музична школа чекає на юні таланти

  • 21 лютого 2014
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 577
  • Автор: admin
  • 0
Дитинство — це час, коли здібності і таланти людини проявляються якнайкраще. Саме тому важливо не згаяти цю можливість та допомогти дитині розкрити свій особистий потенціал.

З самого раннього дитинства ми намагаємося зайняти наших дітей чимось корисним, залучивши до спортивних секцій, художньої школи, рукоділля, занятть музикою... Хочемо, щоб дитина зростала всебічно розвиненою особистістю, прагнула до кращого, доброго, світлого.
До одного із найпоширеніших видів додаткових занять є саме навчання музиці. Це пояснюється тим, що музика вкрай позитивно впливає на розумовий та духовних розвиток дитини. Вченими вже давно доведено, що діти, які навчаються грі на інструменті або співу, значно випереджають своїх однолітків в інтелектуальному та моральному розвитку. Окрім того, музика є потужним джерелом почуттів та емоцій. Вона добре розвиває уяву та фантазію. Дитині, з раннього віку пов’язаній з музикою, властива творчість у всіх її проявах.
Музика допоможе зняти шкільний стрес
В останнє десятиліття особливо актуальною стала проблема інформаційного перенавантаження школярів і викликаного ним стресу. Поглиблення навчальних програм та посилення вимог, а також розвиток телебачення, комп’ютерних ігор та інтернету не могли не вплинути на життєвий уклад дітей. Зростає кількість школярів, які страждають на хронічний стрес та втому, депресії, тривожність, роздратованість, немотивовану агресію, страхи, апатії тощо. Ускладнюється це все ще й тим, що сучасний відпочинок дитини, зазвичай, тільки посилює її негативний стан. Гра на комп’ютері лише ще більше збуджує нервову систему, аніж заспокоює її.
Вже давно психологи дійшли висновку, що музика, яку ми слухаємо, має великий на нас вплив. Півстоліття тому навіть виник новий терапевтичний метод — музикотерапія. У його основі лежить цілющій вплив музики на психологічний стан людини. Розрізняють пасивну та активну музикотерапію. При пасивній формі людині пропонують прослуховування різноманітних музичних творів. Його метою є емоційне та естетичне переживання, подолання негативних почуттів та подальше заспокоєння і релаксація. При активній музикотерапії людина сама бере участь у виконанні музичних творів. І головними цілями тут виступають емоційне та творче самовираження людини, а також її спілкування з іншими. Адже саме у творчій співпраці найкращим чином відпрацьовуються комунікативні навички та зникає зайва сором’язливість.
Усі ці компоненти музикотерапії присутні в звичайній музичній освіті. Під час гри на інструменті, співі у хорі, участі в оркестрі та ансамблі відбувається і пасивна, й активна музикотерапія. Більше того, перед учнями музичної школи ставляться задачі вже більш високого естетичного рівня: не просто виконати музичний твір з метою емоційного переживання, а виконати його красиво, з характером та почуттям стилю. А це, у свою чергу, виховує музичний смак дитини.
Окрім того, згідно з висновками вчених, у сучасних загальноосвітніх школах процес навчання пов’язаний переважно з запам’ятовуванням та переробкою логічної інформації, що задіює переважно ліву півкулю головного мозку, тоді як заняття музикою змушують активно працювати обидві півкулі. Вивчаючи та читаючи ноти, дитина вчиться логічному та системному мисленню, а слухаючи та виконуючи музичний твір — сприймати образи та передавати почуття. Також гра на музичному інструменті розвиває дрібну моторику рук та покращує координацію. Адже у грі задіяні обидві руки, але при цьому кожна має виконувати різні рухи. Тож заняття музикою сприяють не лише підвищенню культурного рівня учнів, а й запобігають небажаним наслідкам «однобічного» розвитку мозку.
Чи стануть у пригоді
заняття музикою?
Сучасний світ змушує батьків все частіше віддавати перевагу профільній освіті для своїх дітей. Та вже змалку вселяти їм думку, що визнана професія — це найкоротший шлях до фінансового благополуччя. Саме тому для тих, хто бажає виростити з дитини перекладача створюються школи з поглибленим вивченням мов, для майбутніх юристів чи економістів — класи з історичним чи математичним ухилом. І все більше батьків заислюється, а чи варто тоді витрачати час, сили та гроші на якісь додаткові заняття, зокрема — музику?
Незважаючи на всі незручності, які супроводжують процес навчання музиці, попередні покоління батьків завжди намагалися дати дітям музичне виховання. Варто також нагадати, що здавна в кожній дворянській родині дитина отримувала цілий комплекс всебічної освіти — фехтування, мистецтво каліграфії, іноземні мови й обов’язково гра на музичних інструментах та спів. Так як заняття музикою вимагають не тільки наполегливої праці та вольових зусиль дітей, а й непохитного батьківського терпіння, професіоналами ставали одиниці. Проте навчали все ж таки майже всіх і вважали це вкрай необхідним.
Більш того, історія знає масу людей, талант яких багатогранний і чий хист до одного роду занять доповнюють здібності до іншого. Олександр Грибоєдов був драматургом, поетом, музикантом та дипломатом водночас. Видатний композитор Михайло Глінка гарно малював, Альберт Ейнштейн грав на скрипці, а Леонардо да Вінчі крім того, що був скульптором, художником, інженером та архітектором, — співав, викладав вокал та був першим, хто дослідив фізичну природу голосу. Як кажуть, талановита людина — талановита в усьому. Проте, можливо, це саме музика — фундамент такого різнобічного таланту?
До того ж хибно вважати, що музичні заняття не знадобляться дитині у її майбутньому житті. Уже минули ті часи, коли вважалося, що творчі професії — непрестижні, що мистецтвом сім’ю не прогодуєш та інше. Сьогодні мистецтво в моді, а професії, що пов’язані з музикою, перебувають на піку своєї популярності. Зараз не обов’язково віртуозно грати на інструменті, щоб мати відношення до світу музики. Багато хто обирає суміжні професії, такі як звукорежисер, продюсер, бренд-менеджер та інші. Це люди, які допомагають просуватися артистам, і вони повинні на певному рівні знатися на музичному мистецтві. Ось саме тут і знадобляться дитячі заняття музикою.
Приходьте та дізнайтеся про талант своєї дитини
За статистикою, музичні здібності мають 90 % дітей. А враховуючи те, що навіть досить посередні дані неодмінно розвиваються у процесі навчання, можна впевнено стверджувати, що музичне мистецтво доступне кожному. Головне, мати бажання та вчасно звернутися до фахівців.
І саме для того, щоб ви не гаяли даремно часу, перебуваючи у сумнівах, у Бориспільській дитячій музичній школі вже розпочато попередні консультації з провідними викладачами закладу, де ви можете не тільки перевірити музичні здібності вашої дитини, а й отримати бажану інформацію щодо навчання, обрати майбутній музичний інструмент та подати заявку для проходження вступних іспитів наприкінці травня. Консультації проходять з понеділка по суботу у дитячій музичній школі за адресою: м. Бориспіль, вул. Головатого, 46. Телефон для довідок: 6-50-71.

Хто знає, можливо, саме ваша дитина ховає у серці нерозкритий талант великого митця?..

Лада Скринська

 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.