Наш мер — корупціонер?
- 14 березня 2014
- Відгуків: 0
- Переглядів: 296
Міський голова Борисполя Анатолій Федорчук — чоловік досвідчений, розумний, харизматичний. Він ніколи не цурався спілкуватися з простими людьми, був щедрий на обіцянки. Таку політичну технологію фахівці називають «потисканням рук», і в ній відчувається вишкіл імперського КДБ СРСР. Але ми повинні бути свідомі того, що імпозантна зовнішність та показова відкритість, яка викликає довіру людей, — перша і дуже ефективна зброя корупціонерів, шахраїв та негідників всіх мастей.
Під час захоплення влади в Україні Партія реґіонів широко залучала на допомогу так званих «знакових» людей на місцях. Анатолій Федорчук одним з перших долучився до цієї сатанинської зграї, хоча на словах він завжди був аполітичним господарником і «народним» мером. Чи не виглядали такі далекі від дійсності заяви, адресовані наївним і довірливим людям, як прихований цинізм і політичне пристосуванство? Адже Анатолій Федорчук двічі прийшов до влади політичним шляхом, через вибори. Вдруге — як єдиний і узгоджений кандидат від Партії реґіонів.
До рук членів Народної ради потрапили документи про проведення перевірки фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Бориспільської міської ради за 2010, 2011 роки, яка була здійснена влітку 2011 року контрольно-ревізійним управлінням Сумської області. Керуючись почуттям справедливості та відповідальності за долю України і Бориспільської громади зокрема, не зраджуючи святу пам"ять Героїв «Небесної Сотні», які поклали життя за краще майбутнє нашого народу, ми не можемо і не маємо права промовчати.
Чи може виявитися, що міський голова Борисполя Анатолій Федорчук не такий вже «білий та пухнастий», як показує себе по телебаченню КП «ТРС Бориспіль», дбаючи про власний піар та створення дутого іміджу в очах бориспільської громади?
Попередня ревізія, яка проводилась Контрольно-ревізійним управлінням Київської області в 2008 році вказала нашому голові, що не можна витрачати гроші громади на утримання міськрайсуду, який орендує частину приміщення адмінбудівлі виконкому, бо тоді вже було витрачено на вітер і не відшкодовано наших з вами коштів на 171,2 тис. грн. Але наш голова мабуть вирішив, що не обов’язково йому виконувати приписи ревізорів — суд йому дорожче за все, дорожче за нас всіх, і тому продовжує по сьогоднішній день його утримувати. Платить за світло, опалення та інше. А за оренду не бере ні копійчини, витрачаючи намарно при цьому 146, 9 тис. грн. В т. ч.: за 2010 рік — водопостачання — 8, 4 тис. грн., теплопостачання — 63,7 тис. грн., електроенергія — 18,2 тис. грн., та за січень–червень 2011 року: теплопостачання — 45,8 тис. грн., водопостачання — 3,3 тис. грн., електроенергія — 7,7 тис. грн., хоча всі ці кошти, за законом, мають бути витрачені із державного бюджету, тому що Управління Державної судової адміністрації в Київській області планує у кошторисі відповідні видатки на утримання та комунальні послуги Бориспільського міськрайонного суду. Необхідно зауважити, що на запитання міському голові, чому так відбувається, він відповіді не знайшов.
Як можна говорити про порядність та дбайливе господарювання міського голови та його численного оточення щодо потреб громади, якщо на вітер викинуті не просто кошти, а чиясь освіта, чиєсь здоров’я, чиєсь життя? Простіше кажучи, міська влада залізла в кишеню до кожного з нас — членів громади міста.
Анатолій Федорчук для свого комфортного існування оточив власну персону численними чиновниками, які за його словами, крім власних повноважень, реалізують у місті делеговані державою повноваження… Що це за повноваження, ніхто не знає, а у міськвиконкомі замість 20 рекомендованих посад у 2010 році з’явилося 73, тобто перевищення становлять 52 посади: 1 заступник голови, 14 начальників структурних підрозділів, 36 спеціалістів, 1 водій. На утримання цієї отари службовців у 2010 році, на оплату праці, витрачено понад 2 млн. 565 тис. грн. Тобто один понадлімітний дармоїд обійшовся нашій громаді у 50, 3 тис. грн. Чи не занадто дороге задоволення для нашого маленького містечка?!!
Аналогічна ситуація була й у 2011 році, коли фактична чисельність становила 65 посад із 20 рекомендованих, де понад норму утримувалось понад 45 посад чиновників: 1 заступник міського голови, 12 начальників структурних підрозділів, 32 спеціалісти, 1 водій, на яких було витрачено з оплати праці за січень-червень 2011 року понад 1 млн. 87 тис. грн.
На ці запитання міський голова також відповіді не знайшов. Хіба ж можна людям у вічі сказати, що так мені краще живеться, за мене все роблять, за мене все вирішують? А те, що міський бюджет страждає, так то ж міський, а не особистий!!!
Крім цього, задля «кращого інформування» населення міста про свої «досягнення», а по правді кажучи, для власного самопіару та формування «правильної» громадської думки, міським головою у 2010, 2011 роках комунальне підприємство «Телерадіостудія «Бориспіль» було включене до переліку підприємств, що фінансуються з місцевого бюджету.
Рішенням Бориспільської міської ради шостого скликання від 17.05.2011 №769-10-VI внесено доповнення до програми підтримки розвитку зазначеного підприємства та визначено на 2010 рік витратити 582 тис. грн., в т. ч. на оплату комунальних послуг 19,0 тис. грн., господарчі витрати — 99,0 тис. грн., видатки на заробітну плату — 464,0 тис. грн. На 2011 рік виділено 610,0 тис. грн., в т. ч.: на комунальні послуги 18 тис. грн., господарчі потреби — 42,0 тис. грн., на оплату праці — 550,0 тис. грн.
Про таку щедрість в нашій державі мріє, мабуть, кожне комунальне підприємство, яке самостійно повинне заробляти собі на хліб. Відомо, що інші телерадіостудії заробляють на комерційних телепередачах, різних телешоу, рекламних роликах і т. д. (згідно із Законом України «Про Телебачення і Радіомовлення» від 21.12 1993 № 3759, телерадіоорганізації створюються на засадах господарської діяльності, а джерелом коштів на оплату праці працівників госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їхньої господарської діяльності). Наш міський голова створив рай для комунального підприємства і для себе «кишенькову» телерадіостудію, на екрані якої втішно ділився з громадою своїми «досягненнями» за кошти тієї ж таки міської громади. Та ще за досить немаленькі кошти!!! Разом за півтора року 2010–2011 це склало понад 1 млн. грн., якщо рахувати лише видатки на заробітну плату працівників. Виникає одне-єдине запитання: невже немає інших проблем у місті, куди можна було б витратити такі колосальні кошти?!
Чи причини цього варто пошукати у бездарності керівництва міста, його безкарності та корумпованості? Адже звертаємо вашу увагу, що до цього часу нікого так і не притягли до відповідальності за марнотратство!!! Бо Анатолій Федорчук був «свій» — висуванець Партії реґіонів. Згадаймо, що Юрія Луценка посадили до в’язниці за 800 тис. грн., витрачених на святкування Дня міліції та нагородження заслужених працівників міліції. А тут, як кажуть у народі, «ворон ворону око не виклює».
Також дивує ставлення Анатолія Федорчука до додаткових джерел фінансування місцевого бюджету. Чому земля міста, яка належить громаді, розподілена між приватними структурами, наближеними до влади, які не платять відповідну орендну плату за ділянки? Чому міський голова не сказав про це громаді, коли звітувався? Чому про це не дбають ті зайво прийняті на роботу до міськвиконкому 45 спеціалістів? За що вони отримують заробітну плату? Де робота юридичного відділу, який має працювати з договорами оренди? Чи в начальника юридичного відділу Жарого добре виходить лише фальшувати вибори? Як можна було таке допустити, щоб по 25-и договорах оренди землі загальною площею 100,5 га, не було внесено зміни в частині приведення їх у відповідність до діючого законодавства (в частині підвищення розміру відсотку орендної плати від нормативної грошової оцінки землі)? Таким чином, за 2010, 2011 роки міським бюджетом недоотримано 2,4 млн. грн., обласним бюджетом — 439,3 тис. грн.
За 42-а діючими договорами оренди землі загальною площею 66,9 га не було внесено зміни в частині приведення їх у відповідність до діючого законодавства (в частині підвищення розміру відсотку орендної плати в залежності від нормативно-грошової оцінки землі) та недоотримано надходжень від оренди землі на 3, 8 млн. грн., відповідно міським бюджетом — 3, 3 млн. грн., обласним бюджетом — 507,3 тис. грн.
У демократичному, цивілізованому суспільстві не можна називати корупціонером і злодієм людину, без відповідного рішення суду. Але хіба це в нашому випадку? Поки не буде виконана одна з вимог Майдану про люстрацію судової системи, прокуратури, МВС України, надії на законність та справедливість мало. Ми, члени Народної ради, хочемо завірити громаду міста Борисполя у своїй принциповій і непохитній позиції щодо порушень закону, скоєних Анатолієм Федорчуком та його оточенням.
Настає час всім корупціонерам і шахраям відповідати за скоєне, і злочинці мають сидіти у тюрмі!
Під час захоплення влади в Україні Партія реґіонів широко залучала на допомогу так званих «знакових» людей на місцях. Анатолій Федорчук одним з перших долучився до цієї сатанинської зграї, хоча на словах він завжди був аполітичним господарником і «народним» мером. Чи не виглядали такі далекі від дійсності заяви, адресовані наївним і довірливим людям, як прихований цинізм і політичне пристосуванство? Адже Анатолій Федорчук двічі прийшов до влади політичним шляхом, через вибори. Вдруге — як єдиний і узгоджений кандидат від Партії реґіонів.
До рук членів Народної ради потрапили документи про проведення перевірки фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Бориспільської міської ради за 2010, 2011 роки, яка була здійснена влітку 2011 року контрольно-ревізійним управлінням Сумської області. Керуючись почуттям справедливості та відповідальності за долю України і Бориспільської громади зокрема, не зраджуючи святу пам"ять Героїв «Небесної Сотні», які поклали життя за краще майбутнє нашого народу, ми не можемо і не маємо права промовчати.
Чи може виявитися, що міський голова Борисполя Анатолій Федорчук не такий вже «білий та пухнастий», як показує себе по телебаченню КП «ТРС Бориспіль», дбаючи про власний піар та створення дутого іміджу в очах бориспільської громади?
Попередня ревізія, яка проводилась Контрольно-ревізійним управлінням Київської області в 2008 році вказала нашому голові, що не можна витрачати гроші громади на утримання міськрайсуду, який орендує частину приміщення адмінбудівлі виконкому, бо тоді вже було витрачено на вітер і не відшкодовано наших з вами коштів на 171,2 тис. грн. Але наш голова мабуть вирішив, що не обов’язково йому виконувати приписи ревізорів — суд йому дорожче за все, дорожче за нас всіх, і тому продовжує по сьогоднішній день його утримувати. Платить за світло, опалення та інше. А за оренду не бере ні копійчини, витрачаючи намарно при цьому 146, 9 тис. грн. В т. ч.: за 2010 рік — водопостачання — 8, 4 тис. грн., теплопостачання — 63,7 тис. грн., електроенергія — 18,2 тис. грн., та за січень–червень 2011 року: теплопостачання — 45,8 тис. грн., водопостачання — 3,3 тис. грн., електроенергія — 7,7 тис. грн., хоча всі ці кошти, за законом, мають бути витрачені із державного бюджету, тому що Управління Державної судової адміністрації в Київській області планує у кошторисі відповідні видатки на утримання та комунальні послуги Бориспільського міськрайонного суду. Необхідно зауважити, що на запитання міському голові, чому так відбувається, він відповіді не знайшов.
Як можна говорити про порядність та дбайливе господарювання міського голови та його численного оточення щодо потреб громади, якщо на вітер викинуті не просто кошти, а чиясь освіта, чиєсь здоров’я, чиєсь життя? Простіше кажучи, міська влада залізла в кишеню до кожного з нас — членів громади міста.
Анатолій Федорчук для свого комфортного існування оточив власну персону численними чиновниками, які за його словами, крім власних повноважень, реалізують у місті делеговані державою повноваження… Що це за повноваження, ніхто не знає, а у міськвиконкомі замість 20 рекомендованих посад у 2010 році з’явилося 73, тобто перевищення становлять 52 посади: 1 заступник голови, 14 начальників структурних підрозділів, 36 спеціалістів, 1 водій. На утримання цієї отари службовців у 2010 році, на оплату праці, витрачено понад 2 млн. 565 тис. грн. Тобто один понадлімітний дармоїд обійшовся нашій громаді у 50, 3 тис. грн. Чи не занадто дороге задоволення для нашого маленького містечка?!!
Аналогічна ситуація була й у 2011 році, коли фактична чисельність становила 65 посад із 20 рекомендованих, де понад норму утримувалось понад 45 посад чиновників: 1 заступник міського голови, 12 начальників структурних підрозділів, 32 спеціалісти, 1 водій, на яких було витрачено з оплати праці за січень-червень 2011 року понад 1 млн. 87 тис. грн.
На ці запитання міський голова також відповіді не знайшов. Хіба ж можна людям у вічі сказати, що так мені краще живеться, за мене все роблять, за мене все вирішують? А те, що міський бюджет страждає, так то ж міський, а не особистий!!!
Крім цього, задля «кращого інформування» населення міста про свої «досягнення», а по правді кажучи, для власного самопіару та формування «правильної» громадської думки, міським головою у 2010, 2011 роках комунальне підприємство «Телерадіостудія «Бориспіль» було включене до переліку підприємств, що фінансуються з місцевого бюджету.
Рішенням Бориспільської міської ради шостого скликання від 17.05.2011 №769-10-VI внесено доповнення до програми підтримки розвитку зазначеного підприємства та визначено на 2010 рік витратити 582 тис. грн., в т. ч. на оплату комунальних послуг 19,0 тис. грн., господарчі витрати — 99,0 тис. грн., видатки на заробітну плату — 464,0 тис. грн. На 2011 рік виділено 610,0 тис. грн., в т. ч.: на комунальні послуги 18 тис. грн., господарчі потреби — 42,0 тис. грн., на оплату праці — 550,0 тис. грн.
Про таку щедрість в нашій державі мріє, мабуть, кожне комунальне підприємство, яке самостійно повинне заробляти собі на хліб. Відомо, що інші телерадіостудії заробляють на комерційних телепередачах, різних телешоу, рекламних роликах і т. д. (згідно із Законом України «Про Телебачення і Радіомовлення» від 21.12 1993 № 3759, телерадіоорганізації створюються на засадах господарської діяльності, а джерелом коштів на оплату праці працівників госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їхньої господарської діяльності). Наш міський голова створив рай для комунального підприємства і для себе «кишенькову» телерадіостудію, на екрані якої втішно ділився з громадою своїми «досягненнями» за кошти тієї ж таки міської громади. Та ще за досить немаленькі кошти!!! Разом за півтора року 2010–2011 це склало понад 1 млн. грн., якщо рахувати лише видатки на заробітну плату працівників. Виникає одне-єдине запитання: невже немає інших проблем у місті, куди можна було б витратити такі колосальні кошти?!
Чи причини цього варто пошукати у бездарності керівництва міста, його безкарності та корумпованості? Адже звертаємо вашу увагу, що до цього часу нікого так і не притягли до відповідальності за марнотратство!!! Бо Анатолій Федорчук був «свій» — висуванець Партії реґіонів. Згадаймо, що Юрія Луценка посадили до в’язниці за 800 тис. грн., витрачених на святкування Дня міліції та нагородження заслужених працівників міліції. А тут, як кажуть у народі, «ворон ворону око не виклює».
Також дивує ставлення Анатолія Федорчука до додаткових джерел фінансування місцевого бюджету. Чому земля міста, яка належить громаді, розподілена між приватними структурами, наближеними до влади, які не платять відповідну орендну плату за ділянки? Чому міський голова не сказав про це громаді, коли звітувався? Чому про це не дбають ті зайво прийняті на роботу до міськвиконкому 45 спеціалістів? За що вони отримують заробітну плату? Де робота юридичного відділу, який має працювати з договорами оренди? Чи в начальника юридичного відділу Жарого добре виходить лише фальшувати вибори? Як можна було таке допустити, щоб по 25-и договорах оренди землі загальною площею 100,5 га, не було внесено зміни в частині приведення їх у відповідність до діючого законодавства (в частині підвищення розміру відсотку орендної плати від нормативної грошової оцінки землі)? Таким чином, за 2010, 2011 роки міським бюджетом недоотримано 2,4 млн. грн., обласним бюджетом — 439,3 тис. грн.
За 42-а діючими договорами оренди землі загальною площею 66,9 га не було внесено зміни в частині приведення їх у відповідність до діючого законодавства (в частині підвищення розміру відсотку орендної плати в залежності від нормативно-грошової оцінки землі) та недоотримано надходжень від оренди землі на 3, 8 млн. грн., відповідно міським бюджетом — 3, 3 млн. грн., обласним бюджетом — 507,3 тис. грн.
У демократичному, цивілізованому суспільстві не можна називати корупціонером і злодієм людину, без відповідного рішення суду. Але хіба це в нашому випадку? Поки не буде виконана одна з вимог Майдану про люстрацію судової системи, прокуратури, МВС України, надії на законність та справедливість мало. Ми, члени Народної ради, хочемо завірити громаду міста Борисполя у своїй принциповій і непохитній позиції щодо порушень закону, скоєних Анатолієм Федорчуком та його оточенням.
Настає час всім корупціонерам і шахраям відповідати за скоєне, і злочинці мають сидіти у тюрмі!
Голова Народної ради В. Мінка
Члени Народної ради
Ю. Сороколат, Я. Годунок, І. Петренко