(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

«Прихватизацію» аеропорту «Бориспіль» поки що відкладено?

  • 16 січня 2015
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 256
  • Автор: admin
  • 0
Останнім часом Державний міжнародний аеропорт «Бориспіль» колотить від невизначеності і побоювання можливої зміни статусу підприємства внаслідок штучно створеного банкрутства та пов’язаного з цим скороченням його працівників.
 
Саме підтвердити або ж спростувати такі побоювання і приїздив у понеділок на зустріч з трудовим колективом аеропорту міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський. На зібрання також прибули народний депутат України Сергій Міщенко, міський голова Анатолій Федорчук із секретарем Бориспільської міської ради Володимиром Пилипчуком та інші.
Проте чи не найактивнішим виразником інтересів як працівників аеропорту, так і міста, показав себе депутат Бориспільської міської ради Ярослав Годунок. Саме з його вуст пролунало, що повітряними ворітьми нашої країни хоче заволодіти відомий усім олігарх з Дніпропетровщини, який нині позиціонує себе чи не найзатятішим патріотом України. На думку депутата, у разі втрати аеропорту як державного підприємства (наприклад, приватизація та переєстрація його в одній із офшорних зон) Бориспіль стане недоотримувати близько чверті бюджетних надходжень; за прикладом збанкрутілої компанії «Аеросвіт», під скорочення можуть потрапити близько півтори тисячі робітників, а це призведе до зменшення надходжень до Пенсійного фонду у вигляді податків на заробітну плату. 
Зустріч почалася немов по накатаній схемі — з демонстрації на екрані графіків і діарам, цифр та таблиць, підготовлених комісією менеджерів, де подавалася переважно інформація про зменшення прибутків аеропорту. Схоже, цим трюком людей якраз і намагалися підвести до думки про нібито реальну загрозу банкрутства їхнього підприємства. Однак трудівників хвилювало якраз не це, а те, що має зробити державне керівництво на чолі з паном міністром, аби уникнути трагедії і врятувати ситуацію.
До того ж про нинішнього генерального директора аеропорту уже не йшлося — у його некомпетентності в управлінні авіапідприємством переконалися нібито всі. Та чи вдасться зруйнувати схему призначень всіляких «свояків» від влади на цю посаду, яка лише шкодить розвитку аеропорту та сприяє потраплянню прибутків підприємства до кишень чиновників? Тож саме зі спробою зламати цю схему трудовий колектив і висунув від себе свого колегу — Віктора Іваненка — на конкурс із заміщення посади генерального директора. Однак чи буде цей конкурс справедливим — теж цікаве запитання.
Зустріч завершилася черговими обіцянками міністра, що все буде добре: аеропорту знайдуть способи отримання додаткових доходів, неавіаційні послуги не будуть передаватися компанії, яка належить І. Коломойському, ніхто нікого не скорочуватиме, а посаду гендиректора обійме порядний фахівець-управлінець. Хоча, на думку, депутата Ярослава Годунка, усе мало би відбуватися зовсім інакше.
«Я думаю, що з цього «роя» не буде нічого, — повідомив нашій газеті пан Ярослав. — Поясню. Якби сьогодні була справжня воля тих людей, які брали участь у Революції гідності, то сюди міністр приїхав би не сам, а з працівниками прокуратури й СБУ, і взяли б цього очільника аеропорту під варту. Вони сьогодні розповідають нам байки у супроводі слайдів на екрані... Навіщо? Люди не за чутками давно вже знають про зниження прибутків авіапідприємства. Замість тих слайдів тут потрібно було демонструвати програми виходу з цієї кризи та розвитку аеропорту «Бориспіль», вжити заходів з притягнення до відповідальності тих бандюків, які обікрали аеропорт, або хоча б ініціювати це! 
Мені ще місяць тому вдалося потрапити на збори аеропортівського трудового колективу з приводу зустрічі з гендиректором, який не міг відпости на запитання працівників. Коли він від мене став тікати, я його повернув до зали, щоб все ж таки люди почули його відповіді. Ось тоді ми й дізналися про його наказ про скорочення півтори тисячі працівників аеропорту. Тут же завдяки психологічному тиску трудовий колектив примусив гендиректора відкликати свій наказ, і після цього розпочалися наші звернення до вищих ешелонів влади з вимогою не дати скоротити людей і не передавати неавіаційні послуги компанії «Інтеравіа». Ми повинні не допустити, щоб аеропорт «Бориспіль» збанкрутів, і не віддати його на поталу Коломойському!», — наголосив депутат.
Вадим ШАПОШНІКОВ
 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.