(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

Чи забезпечать перевізники суддям і окремим журналістам безкоштовний проїзд?

  • 12 листопад 2015
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 110
  • Автор: admin
  • 0
Нещодавно у місцевій газеті «Вісті…» у 41 числі від 06.11.2015 була опублікована дивовижна стаття під назвою «Коли перевізники диктують справедливі вимоги». Її автор, журналіст Ірина Костенко написала наступне. Цитую уривок.
 
«Із 1 листопада 2015 року вартість перевезень маршрутним транспортом у Борисполі знову збільшилася до 3 грн. 50 коп. Таке рішення Бориспільський міськвиконком прийняв ще 22 червня 2015 року. Але найближча сесія це рішення відмінила. 
На бік перевізників став суд.
Щоб отримати хоч мінімально рентабельний тариф на перевезення у міському транспорті, перевізники дуже довго доводили таку необхідність і депутатам, і виконавчому комітету, у компетенції якого приймати рішення по тарифах. Перший розгляд питання був ще у березні цього року. А після того, як сесія перекреслила усі зусилля і домовленості, вони не стали знову кланятися виконкому, а подали до суду на популістське рішення депутатів.
І суд прийняв рішення на користь підприємців. Це було близько двох місяців тому. Коли минули терміни оскаржень і апеляцій, почалася передвиборча кампанія. Тому перевізники, щоб не стати розмінною монетою у передвиборчій боротьбі, собі на збиток відтермінували повернення тарифу 3 грн. 50 коп. до 1 листопада. Щоправда, у міському транспорті цю перспективу особливо активно не афішували, тому для більшості пасажирів нова ціна виявилася несподіванкою. І люди, особливо пільговики, прийшли з питаннями до виконавчого комітету.
У понеділок, 4 листопада (насправді 02.11 — О. В.), відбулася зустріч підприємців-перевізників та представників громадськості. Зважаючи на рішення суду, питання суми тарифу особливо не обговорювали. Стояло питання про повернення до меморандуму, який свого часу підписували перевізники із міською владою. Але, з одного боку, саме міська влада з подачі депутатів порушила умови меморандуму, а з іншого — збільшення тарифу перевізникам погодили тільки за умови підписання меморандуму. Після спільного обговорення ситуації та короткої наради між перевізниками, у текст меморандуму було внесено зміну: до 10 ранку перевізники зобов’язані брати до салону не трьох, а двох пільговиків. Усе інше змін не зазнало. Меморандум відразу був підписаний усіма сторонами.
Місця для перевезення пасажирів, які мають право на пільги, повинні бути чітко визначені та промарковані.
Хочеться сподіватися, що перевізники нарешті зможуть зреагувати і на зауваження пасажирів стосовно чистоти у салонах, коректного ставлення водіїв до пасажирів загалом, і пільговиків особливо. Віримо, що нові тарифи допоможуть підприємцям поліпшити технічний стан транспортних засобів. Хоча через депутатські ігри втрачено багато часу і коштів…».
 
З цього приводу у мене виникла низка запитань. Цікаво, з якою громадськістю міста Бориспіль зустрічалися перевізники 2 листопада 2015 року? Як прізвище цієї «громадськості»? Чому цю «громадськість» не цікавить питання СУМИ ТАРИФУ? Хто дав право цій «громадськості» перепідписувати якийсь меморандум з перевізниками ще більше ПОГІРШУЮЧИ ПРАВА ПЕНСІОНЕРІВ, гарантовані, до речі, ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ?
І, нарешті, останнє. При всій повазі до авторки цієї статті у мене виникає запитання і до неї. Чому ця журналістка завжди підтримує будь-яке збільшення будь-яких тарифів? Це і тарифи на послуги ЖЕКів, тепломережі тощо... Це така обізнаність у принципах тарифоутворення чи щось інше?
Чому виникають такі запитання? Бо, як мінімум, сторони повинні обговорювати будь-які спірні питання. А тут така безапеляційність...
  
Олег ВЕРЕС,
депутат Бориспільської міської ради від ВО «Свобода»,
член громадської ради при виконавчому комітеті міськради.  
 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.