(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

Нас обслуговують чи обкрадають?

  • 21 січня 2016
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 294
  • Автор: admin
  • 0
Громадська організація «Боротьба з корупцією та незаконною діяльністю» отримує скарги від жителів нашого міста про неправомірні дії окремих працівників прокуратури, суду, міліції (поліції), керівників підприємств та чиновників всіх рівнів.
 
Так сталося, що свавілля, безчинства набувають небувалих розмірів, які за вигадливістю та нахабністю перевершують сумнозвісні 90-ті роки.
У нашій країні за останній рік створені державні антикорупційні інституції і всі жителі України сподіваються на те, що 2016 рік буде роком боротьби з корупцією, яка як ракова пухлина знищує нашу державу.
Натомість після Революції Гідності під час проведення на сході нашої держави АТО проти сепаратистів та російських найманців, де кращі з кращих синів України захищають нашу землю, нова влада на всіх рівнях грабує народ. Успішно працюють старі схеми, розроблені бандою «янучар», лише у деяких випадках замінені «смотрящиє». Як приклад — грабіжницькі тарифи на житлово-комунальні послуги, які перетворюють населення України в жебраків.
Наша громадська організація проаналізувала роботу одного з комунальних підприємств міста Борисполя — КПТМ «Бориспільтепломережа» і з’ясувалося наступне.
У 2004 році президент України Л. Кучма підписав Закон України «Про житлово-комунальні послуги», який був розроблений для системи ринкових відносин. За вимогами Закону, з 1 січня 2006 року втрачали чинність у наданні житлово-комунальних послуг ділові обороти, правочини та старі договори. Всі підприємства за період з 2004 р. по 1 січня 2006 року були зобов’язані укласти нові договори зі споживачами житлово-комунальних послуг. Кабінетом міністрів України були розроблені та затверджені правила надання житлово-комунальних послуг, затверджені типові договори.
Але за 10 років жодного пункту Закону, жодної вимоги Правил і типового договору КПТМ «Бориспільтепломережа» не виконало, а протягом усіх років «успішно» працює за втіленою шахрайською схемою.
За схемою Виробник (КПТМ) через виконавця послуг КП «ЖРЕУ» (узгодивши графіки подачі тепла з КП «ЖРЕУ») вироблене тепло подає на будинки і квартири. Потім без згоди і правової участі власників квартир КПТМ проводить нарахування на квартири за надані послуги. У платіжних квитанціях, які приходять на адресу квартири зазначений особовий рахунок та вимога — цей рахунок є актом передавання-приймання наданих послуг за розрахунковий період. За шахрайською схемою квартира (об’єкт) стала Споживачем послуг, вона (квартира) приймає послуги від Виробника, але це маразм! 
Відповідно до вимог Закону «Про житлово-комунальні послуги» ч. 1 ст. 19 відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Тобто Закон вимагає, щоб були правовідносини між Виробником і Споживачем на договірній основі (іншого Законом не передбачено), де кожна зі сторін наділена правами й обов’язками. Лише за таких умов (договірних) Споживач має право і можливість контролювати зобов’язання Виробника, якісні та кількісні показники наданих послуг. Споживач — це фізична або юридична особа, яка отримує або має намір отримувати житлово-комунальні послуги.
То що відбувається? 
Люди (власники квартир) як споживачі з правами Споживача непотрібні Виробнику послуг, адже він без договору, без їхньої згоди, без їхньої правової участі проводить безконтрольні нарахування на квартири, і це його цілком влаштовує.
Згодом, якщо нарахування не оплачені власником квартири, Виробник звертається до суду із заявою про стягнення боргу. Суди раніше в 99,9 % приймали рішення про стягнення боргу за житлово-комунальні послуги на користь позивача і таким чином виносили неправомірні судові ухвали, адже борг виникає в тому випадку, коли одна зі сторін не виконує взяті на себе зобов’язання відповідно до умов договору.
Не існує договору, то не існує зобов’язання, а не існує зобов’язання — не існує юридичних підстав виникнення боргу.
А що є?
Незаконні нарахування на квартири і витрати Виробника послуг, які він здійснив за власним бажанням без участі власників квартир, без їхньої згоди. Виробник послуг має право постачати вироблене тепло по вулицях, будинках, квартирах чи навіть на Місяць — це його право. Але він (Виробник послуг) не має права примушувати жителів нашого міста сплачувати кошти за свої неконтрольовані витрати, перетворюючи нас на безправних рабів, а точніше, в отару овець, яку вдало стрижуть.
Ми, споживачі, за вимогами Закону «Про житлово-комунальні послуги» п. 1, ч. 3 ст. 29 зобов’язані укласти договір про надання житлово-комунальних послуг, підготовлений Виконавцем на основі типового договору. Типовий договір затвердив Кабінет міністрів України Постановою від 21 липня 2005 року № 630.
Відповідно до вимоги ч. 1 ст. 29 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» договір про надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири та балансоутворювачем (яким є КП «ЖРЕУ»). 
Виконавець, використовуючи внутрішньобудинкові мережі, постачає тепло Виробника Споживачеві до квартири у точку розподілу — відгалуження від стояків до елементів обігріву у межах квартири (Постанова, типовий договір п. 1, ч. 22). Отже, за вимогами Закону «Про житлово-комунальні послуги» та затверджених правил КМУ, Споживач зобов’язаний укласти договір з Виконавцем послуг, з балансоутворювачем, тобто з КП «ЖРЕУ», а не з Виробником послуг, що постачає вироблене тепло в точку розподілу, якою є умовна лінія на відстані 0,5 м від зовнішнього боку фундаменту будинку.
З наведених вимог Закону і Правил Споживач не зобов’язаний укладати договір з Виробником послуг і ніяким чином відповідати і сплачувати за вироблене Виробником тепло, що він постачає у віртуальну лінію на відстані 0,5 м від зовнішнього боку фундаменту будинку, кількісні і якісні показники якого Споживач не має змоги контролювати.
Чому так нахабно і цинічно нас обкрадають? 
Тому що наші слуги, яким ми на виборах надали право представляти наші інтереси і контролювати, мають свій особистий погляд і свій власний інтерес. 
За Конституцією України, народ є джерелом влади. На виборах різного рівня ми віддаємо обраним право представляти наші інтереси і формувати всі гілки влади. Наша Конституція одна з кращих у Європі, чудові Закони, які регулюють всі сфери життєдіяльності… А з кожним роком жити стає все важче і важче…
Чому так?
Тому що ми віддали свої голоси не за тих, хто здатний відстоювати національні інтереси — патріотам України, не тим, хто в своєму житті здобув результати за рахунок своїх здібностей та наполегливої праці, не людям честі, совісті та моралі а тим, хто створив себе і накопичив свої статки, обкрадаючи нас. Для них не існує ні Конституції, ні Законів. Нами була народжена «еліта», яка нездатна створювати, а здатна красти і красти. 
Маємо те, що заслуговуємо? 
Якщо бажаємо жити, а не виживати, то настав час робити правильні висновки.
КПТМ «Бориспільтепломережа» не виконує вимоги вищезазначених законів, проводить свою діяльність (надання послуг) за межами законодавства України. Виробник, який щось виробляє, постачає і продає, а КПТМ вироблене тепло продає і, за вимогами Закону України «Про захист прав споживачів», зобов’язане забезпечити приладами обліку.
Якщо щось нам продають і немає ваг, терезів, лічильників, то про які права Споживача може йтися?
Суть шахрайської схеми полягає і в тому, що шахраї, які стоять над організаціями житлово-комунальних послуг, використовують «ЖРЕУ» як ширму, вони зобов’язали їх безкоштовно брати участь у наданні послуг з теплопостачання.
Відповідно до ч. 3 ст. 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Виробник послуг може бути Виконавцем. Тобто КПТМ «Бориспільтепломережа» може бути Виробником, Постачальником і Виконавцем (продавцем) послуг. За таких обставин КПТМ зобов’язане забезпечити приладами обліку (лічильниками теплової енергії).
Щоб не виконувати вимогу Закону, їм (Виробникам і Постачальникам тепла) порадили постачати вироблене тепло в нікуди, в точку розподілу (умовна лінія 0,5 м від фундаменту будинку), а там, у просторі, неможливо встановити лічильник. Ось така дурня!
Наша громадська організація двічі зверталася з письмовими заявами до голови Бориспільського міскрайонного суду з проханням звернути увагу на наші застереження та пропозиції у питанні надання житлово-комунальних послуг і виносити судові ухвали лише за вимогою Закону, а не за звичаєм чи доцільністю.
Варто зазначити, що голова суду, заступник голови суду позитивно відреаґували на наші листи і надали обґрунтовані відповіді, запевнивши, що Закон понад усе і рішення суду приймаються відповідно до вимог Закону.
Так як у нашій державі проголошено реформи в судовій гілці влади, наша ГО досліджуватиме й аналізуватиме роботу суддів Бориспільського міскрайонного суду, а потім свої пропозиції надаватиме у відповідні органи.
Шановні бориспільці, ви маєте право вибору: оплачувати незаконні, грабіжницькі, шахрайські нарахування на ваші квартири від «Бориспільтепломережі» чи вимагати укласти з вами (власниками квартир) договори. За договором, точкою розподілу виробленого тепла (передача від Виробника Виконавцю) має бути перехід від централізованої системи опалення в міжбудинкову систему у підвалі багатоповерхового будинку, а не віртуальна лінія в повітрі.
Вимагайте встановлення лічильника теплової енергії, і лише тоді ви, як споживачі, сплачуйте за отримане тепло. У багатоквартирному будинку пропорційно — відповідно до площі вашої квартири. Без договору, без лічильників теплової енергії у вас (власників квартир) немає зобов’язання оплачувати неконтрольовані нарахування, які здійснює Виробник тепла — КПТМ «Бориспільтепломережа».
Запрошуємо охочих в громадську організацію «Боротьба з корупцією та незаконною діяльністю», а хто потребує безкоштовної допомоги у захисті порушених прав, телефонуйте за телефонами: 068-151-85-03, 050-629-02-62.
О. БЛАГОВ,
голова ГО «Боротьба з корупцією та незаконною діяльністю» 
 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.