Новини країни
- 23 березня 2016
- Відгуків: 0
- Переглядів: 275
Які продукти в Україні подорожчали за лютий найсильніше
У лютому цього року виробники підняли ціни на основні продукти харчування та напої в середньому на 2 %, повідомляє «NewsOboz.org». Крім того, серйозно зросла ціна деяких круп (гречані на 9,8 % — до 21,21 за кг і пшоняна на 4,8 % — до 9,18 грн. за кг), нерафіновану соняшникову олію — на 6,9 (до 19,98 грн. за літр) і яблучний сік — на 4,3 % (16,84 грн. за літр).У цілому алкоголь подорожчав на 5,9, бакалія — на 2,9, молочні продукти — на 1,6, безалкогольні напої — на 1,53 %.
У той же час трохи подешевшали м’ясні продукти. Так, виробники знизили ціну на свинину на 7,7, яловичину/телятину/баранину — на 1,6, а на м’ясо свійської птиці — на 0,4 %. Напівкопчені ковбаси знизилися у вартості на 0,07 %. Крім того, на 1 % подешевшали макаронні вироби.
newsoboz.org
Вводять в обіг нові 500-гривневі купюри
З 11 квітня вводять в обіг нові 500-гривневі купюри. Вони мають вищий ступінь захисту від підробки. Змінився й дизайн — портрет Григорія Сковороди розмістили посередині. Старі банкноти 2006 року також використовуватимуться. Поступово вилучатимуть з обігу пошкоджені, зношені гроші.Торік Нацбанк увів в обіг нові 100-гривневі купюри.
gazeta.ua
Теплиці перестають бути цікавими виробникам в Україні
Висока ціна енергоносіїв і конкуренція з імпортом роблять непривабливим інвестиції в тепличну галузь України.
Про це в коментарі «Інфоіндустрія» розповів Владислав Остапенко, керівник групи корпоративних фінансів і M&A, Ernst&Young.«Як і всім аграріям, тепличникам не вистачає оборотних коштів. Теплична продукція, яка раніше з Туреччини надходила в РФ, тепер перенаправлена на український ринок. Маржа при реалізації української тепличної продукції стала нижчою», — говорить експерт.
Ще один фактор — це джерела енергії.
«Подорожчали енергоносії. Незважаючи на те, що багато тепличників намагаються перейти на альтернативні джерела енергії, це не рятує на 100% від зростання витрат», — сказав пан Остапенко.
За словами експерта, в сегменті тепличних овочів виходить класична вилка: з одного боку люди себе обмежують, не можуть собі дозволити купувати тепличні овочі, з іншого — витрати на виробництво зросли.
«Тепличні підприємства балансують на межі рентабельності. У короткостроковій перспективі галузь не буде рости. Всі дивляться на виживання, а не на розвиток», — підсумував експерт.
agravery.com