Бориспільська «Укрпошта» проводить частковий страйк?
- 19 жовтня 2016
- Відгуків: 0
- Переглядів: 697
Ось уже півмісяця у центральному міському поштовому відділенні триває щось незрозуміле. Довжелезні черги майже до всіх вікон. Щоб здати або отримати посилку, бориспільцям доводиться стояти по 40–50 хвилин у черзі. Не всі це витримують… А поштові працівники нічого не пояснюють, пропонуючи звертатися до керівника ЦПЗ № 3.
Автор цієї замітки був свідком такої ситуації уже вдруге. Через низьку пропускну спроможність у поштовій залі раз-у-раз постає страшенний гармидер. Плачуть маленькі діти, їхні батьки не витримують цього знущання і залишають приміщення, так і не отримавши посилку. Пенсіонери також зі слізьми просять, щоб їх, стареньких, пропустили без черги. Дехто вимагає книгу скарг і записує туди своє обурення, хтось обурюється вголос…
Не кращає ситуація і в суботу. Теж саме — не працює каса у 8-му вікні: «Вибачте за незручності»! Таке враження, що ти потрапив у радянські часи і стоїш у черзі за цукром. Що не кажіть, а зрозуміти, навіщо у поштовому відділенні видають пенсії і приймають комунальні оплати та ще й у тих вікнах, де мають обслуговуватися поштові перекази, здійснюватися продаж марок, конвертів, — важко.
Що відбувається? Це що, таке своєрідне святкування Всесвітнього дня пошти? Чи, може, це така гібридна війна, яка з «передка» уже перекинулася в середину країни і покликана створювати саботаж і хаос на місцях, щоб сюди скоріше ворог прийшов? І ким насправді є директорка Центру поштового зв’язку № 3 Світлана Вікторівна Мелешко, до якої безрезультатно апелюють поштові працівники і звичайні громадяни?
Автор цієї замітки був свідком такої ситуації уже вдруге. Через низьку пропускну спроможність у поштовій залі раз-у-раз постає страшенний гармидер. Плачуть маленькі діти, їхні батьки не витримують цього знущання і залишають приміщення, так і не отримавши посилку. Пенсіонери також зі слізьми просять, щоб їх, стареньких, пропустили без черги. Дехто вимагає книгу скарг і записує туди своє обурення, хтось обурюється вголос…
Не кращає ситуація і в суботу. Теж саме — не працює каса у 8-му вікні: «Вибачте за незручності»! Таке враження, що ти потрапив у радянські часи і стоїш у черзі за цукром. Що не кажіть, а зрозуміти, навіщо у поштовому відділенні видають пенсії і приймають комунальні оплати та ще й у тих вікнах, де мають обслуговуватися поштові перекази, здійснюватися продаж марок, конвертів, — важко.
Що відбувається? Це що, таке своєрідне святкування Всесвітнього дня пошти? Чи, може, це така гібридна війна, яка з «передка» уже перекинулася в середину країни і покликана створювати саботаж і хаос на місцях, щоб сюди скоріше ворог прийшов? І ким насправді є директорка Центру поштового зв’язку № 3 Світлана Вікторівна Мелешко, до якої безрезультатно апелюють поштові працівники і звичайні громадяни?
В. ОШУМОК,
бориспілець, обурений низьким рівнем обслуговування у Бориспільському ЦПЗ-3