(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

У Конотопі міський голова-«свободівець» Артем Семеніхін не дав перевізникам встановити здирницькі тарифи

  • 25 січня 2017
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 676
  • Автор: admin
  • 0

Міський голова міста Конотоп, «свободівець» Артем Семеніхін (на фото праворуч) «розібрався» з несумлінними перевізниками, які шляхом ультиматуму намагалися змусити місцеву владу підвищити тариф проїзду у маршрутках до шести гривень. У відповідь на провокацію «свободівець» розірвав договори з цими перевізниками та зменшив на 50 копійок проїзд у комунальних автобусах та трамваях.


Ще 16 січня під час апаратної наради при міському голові місцеві перевізники заявили, що будуть вимагати підняття цін на проїзд у маршрутних таксі міста через ріст цін на паливо. Окрім того, вони заявили про те, що міській бюджет не компенсуав їм пільгового перевезення учасників бойових дій, тому компенсувати це доведеться з нового тарифу. Тоді Артем Семеніхін наголосив, що розглядати новий тариф зараз не на часі.
Уже наступного дня в маршрутних таксі міста перевізники вивісили оголошення, що починаючи з 21 січня вони оголошують страйк і не вийдуть на маршрути, допоки міська рада не перегляне підвищення тарифу.
19 січня міський голова Конотопа відреагував на ультиматум перевізників - він закликав містян бути готовими, якщо перевізники оголосять страйк, і видав розпорядження про виїзд на лінію додаткових комунальних автобусів. Окрім того, націоналіст продовжив час перебування транспорту на рейсах містом.
«Вони вважають, що без них місто зупиниться й наступить транспортний колапс. Так, буде дуже складно. Я особисто, поки не буде відновлено нормальний рух транспорту в місті, користуватися автомобілем буду в крайньому разі. Рухатися з дому до роботи я буду трамваєм разом із громадою Конотопа», — заявив тоді міський голова.
Також міська влада публічно закликала перевізників України надати свої пропозиції щодо обслуговування міських маршрутів. Якщо знайдуться охочі здійснювати перевезення за старою ціною, у міській раді обіцяють одразу укласти договір. За словами націоналіста, перевізники не мають права в односторонньому напрямку припиняти автоперевезення, оскільки цим вони порушують умови договору.
«Фактично п’ять терористів у нашому місті, які є перевізниками. Вони хочуть вчинити терористичний акт — повністю паралізувати систему транспортного сполучення Конотопа. Це надзвичайна ситуація», — заявив Артем Семеніхін.
21 січня «маршрутники» Конотопа все ж таки оголосили страйк і не випустили на лінію свого транспорту. Того ж дня Артем Семеніхін запустив процедуру розірвання договорів із несумлінними перевізниками і видав розпорядження підготувати на сесію Конотопської міської ради проект рішення, згідно з яким бюджет міста надасть трамвайному управлінню додаткові кошти на закупівлю автобусів, які працюють на природному газі, для забезпечення життєдіяльності транспортної логістики міста. Також відділ логістики опублікував розклад руху комунального транспорту містом. «Свободівець» закликав інвесторів до співпраці з умовою наявності відповідного транспорту для обслуговування маршрутів і заявив, що зменшить тариф на проїзд до 2,5 грн.
23 січня під стіни Конотопської міської ради прийшли розгнівані нахабством перевізників містяни, які закликали місцеву владу чимшвидше розірвати договори з тими, хто вимагає підняти тариф до шести гривень. Артем Семеніхін вийшов до людей та наголосив, що в жодному разі не піде на поступки тим, хто заради особистого збагачення нехтує думкою влади й містян.
Водночас двоє приватних підприємців, які надавали послуги з перевезення на декількох маршрутах міста, публічно вибачилися перед громадою міста та випустили свій транспорт із новим тарифом на проїзд у 2,5 (!) грн. Транспортний монополіст та кілька інших перевізників, які й далі стояли на своїй позиції підняття тарифу, де-факто залишилися поза транспортним бізнесом Конотопа.
«Я чітко наголошую: підвищення тарифу на проїзд у маршрутках Конотопа не буде! Тим, що ультиматум перевізників вийшов боком їм же, ми підтвердили — у більшості міст, де піднімають тарифи, просто домовляються з перевізникам і спільно з ними обкрадають містян. Ми ж ні з ким домовлятися не збираємося, адже тут мова про інтереси громади. Окрім того, завдяки цій події ми довели, що тариф у 2,5 грн. є цілком обґрунтованим. Тому на цьому етапі тариф на проїзд у Конотопі є найдешевшим в Україні, і з таким тарифом перевізники цілком готові працювати», — заявив націоналіст.

Прес-служба ВО «Свобода»
 

 

А тим часом…


Поки у Борисполі між владою і перевізниками тривають дискусії щодо обґрунтованості тарифу проїзду у пасажирському транспорті, громадськість в особі Юрія Винника зареєструвала на сайті Бориспільської міської ради петицію «Щодо демонополізації галузі надання послуг пасажирських перевезень в громадському транспорті шляхом створення комунального парку електробусів». Коли готувався цей випуск газети, петиція уже набрала понад 260 голосів при 250 необхідних.
У тексі петиції, зокрема, зазначається: «Беручи до уваги постійні колізії з-приводу надання якісних послуг з перевезення пасажирів та підвищення вартості проїзду в громадському транспорті, а також у зв’язку з колапсом руху транспорту у січні 2017 року (акціями протесту водіїв міських автобусів), коли люди та діти не могли дістатись ні на роботу, ні до школи, звертаюсь з проханням доручити відповідному відділу, службі чи управлінню міської ради, за належністю, підготувати рішення та винести його на розгляд чергової сесії Бориспільської міської ради щодо виділення бюджетних коштів для закупівлі сучасного екологічного транспорту. Головними перевагами електробуса перед існуючим видом міського транспорту є повна відсутність шкідливих викидів в атмосферу, підвищений комфорт для пасажирів за рахунок низьких рівнів шуму і вібрації в салоні, зниження загальноміського шумового фону, зменшення вартості проїзду. Також прошу розглянути можливість створення комунального транспортного підприємства , яке б максимально забезпечило потреби мешканців міста в наданні якісного транспортного обслуговування, призвело до демонополізації галузі та підвищення ефективності контролю і управління міським наземним транспортом загального користування, сприяло б створенню належних умов для його подальшого розвитку».
З огляду на публікації у провладній пресі, виконавчій владі навряд чи потрібен «головняк», пов’язаний зі створенням комунального транспортного підприємства. Цілком імовірно, вона намагатиметься все ж домовитися з перевізниками. І не виключено, що кулуарно вже могла домовитися — за неофіційними даними — на 50 копійок дешевше від вартості, заявленої перевізниками, створюючи «про людське око» всілякі комісії та заявляючи про нерентабельність комунального транспорту на прикладі Броварів тощо.
Отже, чи внесуть на розгляд зазначену петицію на найближчій сесії Бориспільської міської ради і чи спроможна буде міська влада відстояти інтереси громади — про це дізнаємося на черговій сесії МР, яка запланована на 31 січня 2017 року.

Вадим ШАПОШНІКОВ

 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.