Чому люди купують газети?
- 30 березня 2012
- Відгуків: 0
- Переглядів: 694
Питання, чому люди купують газети і як довго вони ще випускатимуться, залишається на сьогодні актуальним, як ніколи. Адже світ змінюється, знання технологій зростають, і багато хто припускає, що друковані мас-медіа найближчим часом зникнуть взагалі. Ми провели опитування бориспільців і визначили основні критерії, на які орієнтуються громадяни, купуючи газети.
- Компактність. Незважаючи на технологічний прогрес, наявність ноутбуків, нетбуків, айподів чи електронних книжок, не завжди зручно взяти цю всю техніку з собою у транспорт чи, скажімо, розслабитися, тримаючи у себе на руках і сидячи на дивані. Тому однією із найголовніших причин популярності газет є зручність у використанні.
- Орієнтованість на певну аудиторію. Інтернет — велика всесвітня павутина, у якій є безліч всього цікавого. Проте деякі пересічні громадяни не бажають/лінуються шукати в інтернеті якусь конкретну інформацію, що їх цікавить. Натомість вони впевнені, що в улюбленій газеті завжди можна знайти матеріал, який буде для них актуальним.
- Бажання знати про події, що відбуваються на певній території. До цієї причини варто віднести реґіональні газети. Невеличкі міста не настільки масштабні, щоб повну інформацію про них можна було прочитати в інтернеті. Тому люди купують місцеві газети, щоб детально знати про події міста.
- Звичка. Ця категорія особливо стосується людей старшого покоління. Роками користуючись попитом у вільному продажу чи в передплаті, газети стали частиною життя конкретної людини, певною традицією, елементом образу життя. Конкретному індивіду вже важко відмовитися від цього.
- Відпочинок від технологій. Ця причина дещо пов’язана з попереднім пунктом. Вона залишається актуальною, адже те, що люди втомлюються від техніки, залишається фактом. А особливо консерватори, які користуються технікою, скажімо, на роботі. Можливо, таким чином люди відпочивають морально…
- Відсутність інтернету. Ця причина не потребує особливих коментарів. Люди купують газети, бо не мають іншого джерела інформації.
- Наявність розважальної сторінки. Цей пункт теж, мабуть, таки пов’язаний із попереднім, адже анекдоти, кросворди, гороскопи — це все можна знайти у значній кількості в інтернеті. Хоча конкурси — один із безпрограшних варіантів, на який «клює» багато споживачів.
- Наявність оголошень, реклами тощо. Коли питання постає критично і роботу чи квартиру потрібно терміново знайти, людина звертається до всіх можливих джерел. А газета — одне з найпотужніших, особливо у невеликих містах.
Отже, зробимо висновок. Із розвитком інформаційних технологій деякі речі справді стають менш актуальними. Проте це не означає, що в якийсь момент про них всі забудуть і перестануть ними користуватися. Повинні минути роки, щоб ці речі забулися і загубились у часі. І, ймовірно, найвитривалішими у цій боротьбі виявляться книги.Марія Голуб