(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

РЕЄСТРАЦІЙНА СЛУЖБА БОРИСПІЛЬСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ ІНФОРМУЄ

  • 11 січня 2013
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 2939
  • Автор: admin
  • 0
Фахівці відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно щиро вітають всіх мешканців міста Бориспіль і Бориспільського району з Новим Роком та Різдвом Христовим і бажають вам здійснення найзаповітніших мрій, в тому числі у сфері реєстрації прав власності на власне майно.
   
З 1 січня 2013 року процедура державної реєстрації прав стала простішою та зручнішою для власників, користувачів нерухомого майна. Відпала необхідність у отриманні Витягу з Реєстру прав власності на нерухоме майно та подальшому зверненні до БТІ за реєстрацією права власності.  На зміну застарілому совітському БТІ прийшла єдина державна реєстрація прав (Укрдержреєстр).
Державна реєстрація прав проводиться державними реєстраторами прав на нерухоме  майно відповідних реєстраційних служб (далі — державний реєстратор прав), а також нотаріусами, як спеціальними суб’єктами, на яких покладаються функції державного реєстратора прав (далі — нотаріус).
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень — офіційне визнання і підтвердження державою фактів  виникнення,  переходу або  припинення  прав  на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Державна реєстрація покликана забезпечити охорону та захист прав та законних інтересів власників, користувачів нерухомого майна шляхом створення додаткових гарантій для них. Так державна реєстрація прав є обов’язковою, оскільки відповідно до Цивільного кодексу України (статті 331 та 334) та Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (стаття 3) права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до закону, виникають з моменту такої реєстрації. Лише зареєстровані права мають юридичну силу перед іншими (третіми) особами, а зареєструвати за собою права на нерухомість може лише особа, якій вони належать згідно з дійсними документами, які відповідають вимогам законодавства. Державна реєстрація прав зводить до мінімуму можливість недобросовісних осіб реєструвати на себе права, які їм не належать, а тому створює перешкоди для проведення незаконних операцій з нерухомістю.
Обов’язковій державній реєстрації підлягають речові права на нерухоме майно, а саме:
1) право власності;
2) право  володіння;  
3) право  користування (сервітут); 
4) право користування земельною  ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); 
5) право забудови земельної ділянки (суперфіцій); 
6) право господарського   відання;  
7) право  оперативного  управління;  
8) право постійного користування та право оренди земельної  ділянки;  
9) право користування  (найму,  оренди)  будівлею  або  іншими капітальними спорудами,  їх окремими  частинами;  
10) іпотека;  
11) довірче  управління майном;
12) інші речові права відповідно до закону;
обтяження речових прав на нерухоме майно:
1) податкова  застава,  предметом  якої є нерухоме майно;
2) інші обтяження.
 
Під НЕРУХОМИМ МАЙНОМ,  яке підлягає державній реєстрації  розуміються:
1) земельні ділянки;
2) підприємство як єдиний майновий комплекс;
3) житловий будинок;
4) будівля, споруда або їх окремі частини;
5) квартира;
6) житлове та нежитлове приміщення.
 
Звертатися громадянам до реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції за проведенням державної реєстрації прав  слід у наступних випадках:
1) законом передбачено проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно;
2) проведення державної реєстрації прав на підставі рішень органів влади, зокрема на підставі рішення суду, органів прокуратури, податкових органів, органів місцевого самоврядування;
3) проведення державної реєстрації прав, які виникли до 1 січня 2013 року та не були зареєстровані відповідно до законодавства, яке діяло на час їх виникнення.
 
Право власності та інші речові права на нерухоме майно реєструються в реєстраційній службі  за місцезнаходженням такого майна!  Так право власності та інші речові права на нерухоме майно, котре знаходиться в місті Бориспіль та Бориспільському районі підлягають реєстрації у відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень реєстраційної служби Бориспільського міськрайонного управління юстиції у Київській області.
Обтяження речових прав на нерухоме майно реєструються в будь-якій реєстраційній службі!
 
В спрощеному вигляді процедуру  державної реєстрації прав можна зобразити в три кроки:
1) подання документів для державної реєстрації прав заявником і отримання картки прийому заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (далі — заява про державну реєстрацію);
2) проведення державної реєстрації прав (за відсутності підстав для відмови у її проведенні або зупиненні, чи зупиненні розгляду відповідної заяви);
3) отримання документів про державну реєстрацію прав заявником.
 Документи, необхідні для проведення державної
реєстрації прав
Для проведення державної реєстрації прав особа обов’язково подає:
• заяву встановленої форми; 
• оригінал  та копію документа, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє); 
• оригінал та копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб — платників податків (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України); 
• документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав (квитанція); 
• документ про сплату державного мита (квитанція) (крім випадків, коли особа звільнена від сплати державного мита);
• оригінали документів та їх копії(засвідчені в установленому порядку), що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно (договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, свідоцтво, декларація, сертифікат тощо);
• оригінали документів та їх копії (засвідчені в установленому порядку) технічної документації на нерухоме майно (технічний паспорт)*.
• оригінал та  копію (засвідчену в установленому порядку) рішення органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність**.
 
Якщо документи подає представник власника, користувача додатково до вище перелічених документів подаються:
• оригінал та копія документа, що підтверджує повноваження представника (копія довіреності або іншого документа, що посвідчує відносини представництва);
• копію документа, що посвідчує особу власника, користувача (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє); 
• копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб — платників податків власника, користувача (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України); 
У результаті прийняття заяви про державну реєстрацію заявнику видається картка прийому відповідної заяви.
Картка прийому заяви про державну реєстрацію  містить відомості про дату і час подачі заяви, її реєстраційний номер, а також перелік документів, які подавалися заявником.
У ході розгляду заяви про державну реєстрацію державний реєстратор,  встановлює наявність обставин, що перешкоджають проведенню державної реєстрації прав, за наявності яких приймає рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію, рішення про зупинення державної реєстрації прав або рішення про відмову в проведенні реєстрації прав про що обов’язково повідомляє заявника в письмовій формі. 
Якщо ж реєстрацію буде проведено, то заявник зможе отримати необхідні документи у встановлений законом строк в місці, куди вони подавалися для проведення державної реєстрації.
 
Строки проведення державної реєстрації прав, передбачені законодавством становлять:
Загальний строк проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав складає 14 робочих днів.
Якщо під час розгляду заяви про проведення державної реєстрації права власності чи іншого речового права було подано заяву про проведення державної реєстрації обтяження речових прав на те саме майно, така заява розглядається у строк, що не перевищує 10 робочих днів.
Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно, іпотеки проводиться в день надходження відповідної заяви.
 
Вартість реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в Державному реєстрі прав складає:
1. Державне мито — 119,00 гривень (крім випадків, передбачених законодавством, коли суб’єкт права звільняється від сплати державного мита);
2. За надання витягу з Державного реєстру прав — 120,00 гривень;
3. *За внесення змін до Державного реєстру прав (за бажанням або з вини заявника) — 51,00 гривня; 
4. ** За внесення змін до Державного реєстру прав (з вини державного реєстратора) — безкоштовно;
5. Реєстрація обтяження — безкоштовно.
 
РЕЄСТРАЦІЙНА  СЛУЖБА (ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ТА ЇХ ОБТЯЖЕНЬ) БОРИСПІЛЬСЬКОГО МІСЬКРАЙОННОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗНАХОДИТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ: місто Бориспіль, вул. Київській Шлях, 79 (4-поверхове приміщення побут комбінату, 2 (другий поверх) над банком «Райффайзен банк Аваль».
Розпорядок роботи:   Понеділок — Середа:  прийом документів: з 09-00 до 13-00; видача документів з 14-00 до 18-00; 
Четвер — не прийомний день;
П’ятниця — прийом документів 
з 09-00 до 13-00; видача документів з 14-00 до 17-00;
Субота — видача документів з 09-00 до 16-00.
Обід — 13-00 до 13-45.
Телефон: 5-56-11;  5-56-31;  5-56-41;
факс: 5-56-61.
 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.