Новини з України
- 02 серпня 2013
- Відгуків: 0
- Переглядів: 553
В Україні спрощено процедуру отримання дозволів для бізнесу
Уряд у рамках Програми економічних реформ на 2010–2014 роки для вдосконалення дозвільної системи спростило процедури отримання дозволів, повідомив директор департаменту державної регуляторної політики та розвитку підприємництва Мінекономрозвитку Ігор Шевердін, передає «Дело».Зокрема, затверджено перелік документів дозвільного характеру, що містить 144 позиції, тому заборонено вимагати від підприємців отримувати документи, якщо це не передбачено законом. Також при отриманні документів дозвільного характеру перейшли від принципу «єдиного офісу» до принципу «єдиного вікна». Разом з тим посилено відповідальність посадових осіб органів державної влади та місцевого самоврядування за порушення законодавства у сфері дозвільної системи. Розширено мережу дозвільних центрів.
Суттєво спрощено дозвільні процедури у будівництві: з 93 до 23-х зменшено кількість дозвільних документів і погоджувальних процедур, скорочено у 6 разів час їх проходження і т.п.
Для зниження регуляторного тиску на законодавчому рівні закріплено перегляд діючих регуляторних актів, а також обов’язкове планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, їх публічне обговорення та проведення аналізу результативності для того, щоб не допустити прийняття неефективних регуляторних актів.
«В цілому за перше півріччя нинішнього року було переглянуто 197 регуляторних актів, з них визнано ефективними 176, це складає 89 % від загальної кількості переглянутих документів, а 21 регуляторний акт (11 %) вимагає скасування. Можна відзначити, що в результаті реалізації заходів з приведенню регуляторних актів у повну відповідність із законами України більшість з них відповідає принципам державної регуляторної політики», — зазначив Ігор Шевердін.
Спрощуються механізми ліцензування господарської діяльності. Скорочено на понад 40 % кількості видів господарської діяльності, які не можуть здійснюватися за декларативним принципом (до 52 з 95). Скорочена кількість документів, які подаються для отримання ліцензій. Скасовано ліцензування 22 видів (а це 32 % господарської діяльності), провадження яких не пов’язано із загрозою безпеці. Зараз триває робота щодо скорочення видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
ubr.ua
Овочі дорожчають, натомість аграрії обіцяють стабільні ціни на хліб
Аграрії попереджують, що зростуть ціни на овочі, зокрема, на цибулю і картоплю.
По закінченню збору врожаю-2013 аграріям належить розрахуватися за використання землі з місцевими жителями. У якості орендних виплат цього року люди вже отримали понад 50 тис. тонн зерна нового врожаю. Фахівці кажуть, кількість зібраних зернових і зернобобових культур це дозволяє, разом з тим, зізнаються експерти, цього року зерна настільки багато, що його не встигають реалізовувати в строк. Тим не менше, запевняють аграрії, для підвищення цін на хлібну продукцію немає жодних підстав.
«Ми робимо все для того щоб ціни на хліб залишалися стабільними. Для підвищення цін немає ніяких підстав, навіть незважаючи на те, що пропозиція на зерно перевищує попит і ми поки що не встигаємо реалізовувати його в повному обсязі. Нам ніщо не заважає і навіть ті два урагани, які налетіли на Одесу, теж. Ми втратили всього 27 гектарів зерна — це нікчемна кількість порівняно із зібраною кількістю зернових культур», — підкреслив директор Департаменту агропромислового розвитку Одеської обласної державної адміністрації Анатолій Новаковський.
Нині триває збір врожаю овочів і фруктів. Фахівці прогнозують на цьому терені високі результати. При цьому, кажуть аграрії, найближчим часом очікується незначне підвищення цін на овочі, зокрема, на цибулю і картоплю, проте, заспокоюють вони, в цілому цінова політика на різного роду продукцію залишиться такою, як і раніше.
odessit.ua
«Укрзалізницю» намагаються зробити банкрутом навмисне, щоб віддати в приватні руки — експерт
Процеси, які відбуваються на сьогоднішній день з «Укрзалізницею», дуже схожі на спробу здешевити компанію, щоб потім продати її в приватні руки подешевше. Про це заявив директор консалтингової компанії «Івест-проект» Віктор Ведмідь на прес-конференції в прес-центрі «ГолосUA».
За його словами, «Укрзалізниця» має всі шанси бути прибутковим підприємством, оскільки послугами компанії кожен день користуються мільйони українців, однак попри це кожен рік підприємство декларує мільйонні збитки.
«У зв"язку з цими всім цифрами, ми можемо говорити, що« Укрзалізницю »намагаються зробити банкрутом спеціально, щоб потім приватизувати подешевше. Така ж схема була реалізована, наприклад, для приватизації «Укртелекому», — зазначив В. Медвідь.
У свою чергу експерт з питань транспорту громадської організації «Євро-патруль» В’ячеслав Коновалов навів у приклад поїзда Крюківського вагонного заводу, вартість яких — 20 млн. грн. При цьому держава чомусь вважає за потрібне купувати «Хюндаї» (вартість одного поїзда — близько 30 млн. грн.).
За його словами, такі невиправдані витрати зайвий раз підтверджують незацікавленість держави в реформуванні галузі.
ru.golos.ua
Кіпр понад усе. Інвестиції в Україну
Кращі з гірших. Саме так можна сказати про результати України у більшості економічно-політичних світових рейтингів. І відомий рейтинг «Легкості ведення бізнесу» Світового банку далеко не виняток. За останніми даними Україна посідає 137 місце серед 185 країн. Показник на 15 позицій вищий, ніж торік, проте інвестиційний клімат це не надто покращило.
Потужних інвесторів теж не додалося. І досі основні позиції посідає всім добре відома острівна держава на сході Середземного моря. Звідки такий міцний тандем маленького острова і велетенської країни на сході Європи, пояснювати не доводиться. Цифри говорять самі за себе: в 2006 році найбільша кількість українських «інвестицій», іншими словами, виведених олігархами коштів, — 110 млн. доларів, надійшли до Росії. Уже в 2007 ця сума зросла в 5 разів (538 млн. доларів) і була «інвестована» у Кіпр. Перший постріл видався влучним.
І вже в кризовому 2008 році неймовірним чином розмір інвестицій у Кіпр збільшується в майже 11 разів (!) і досягає суми практично в 6 мільярдів доларів. Нагадаємо, що в цей час долар в Україні знецінився у двічі, кілька потужних банків збанкрутувало, економіка критично потребувала грошей.
Налагоджена система спільної «любові» працює і до нині. Чи вплинула на неї тяжка фінансова ситуація на Кіпрі стане зрозуміло зі статистики наступного року.
blitz.if.ua
Українські законодавці взялися за таксистів
Держпідприємництво ініціювало проведення круглого столу щодо обговорення розробленого Українською Таксомоторною Асоціацією за участю Федерації роботодавців України проекту Закону України «Про перевезення на таксі та перевезення на замовлення» (реєстраційний № 2393а від 21.06.2013). На засіданні були присутні представники Мінінфраструктури, Міндоходів, Держспоживнагляду, Державтоінспекції, Антимонопольного комітету, Мінекономіки, КМДА, Мінюсту, а також суб’єкти господарювання, які здійснюють перевезення на таксі.
«Наведення порядку на ринку таксі ми ініціювали ще три роки тому! Те, що у нас сьогодні діється на ринку перевезень на таксі, — не по-європейськи. У першу чергу, ми повинні дбати про захищеність перевізників та громадян, які користуються їхніми послугами», — зазначив на початку наради голова Держпідприємництва Михайло Бродський.
Мінінфраструктури висловило свою позицію, що урядом повинен бути розроблений окремий нормативно-правовий акт, який регулює сферу перевезень на таксі. Це дасть змогу впорядкувати діяльність учасників ринку перевезень на таксі. За даними відомства, легально на ринку працюють 23 % перевізників з ліцензійними картками. Михайло Бродський наголосив на необхідності впровадження місцевого регулювання тарифів на послуги з перевезення на таксі. «В усьому світі тариф на таксі регулюється місцевими органами влади. В Україні ж відсутній єдиний тарифний механізм визначення вартості проїзду на таксі, єдиний тариф посадки, відстані та часу», — зауважив голова служби.
Особливу увагу учасники засідання звернули на питання запровадження попередньої атестації водіїв таксі, відповідальності перевізника за життя та здоров’я пасажирів, а також механізму безготівкової форми розрахунків за послуги з перевезення на замовлення. За результатами обговорення цієї проблеми, було вирішено провести нараду із керівниками профільних регуляторів та представниками легальних перевізників — ініціаторами законопроекту для розгляду та концептуального узгодження позицій щодо окремих положень законопроекту.
За повідомленням прес-служби Держпідприємництва України.