(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

Про «європейську» якість міста «європейського зразка»...

  • 17 лютого 2011
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 310
  • Автор: admin
  • 0

Бориспільському міському голові
А. С. Федорчуку.
Редакції рекламно-інформаційної газети
«Ринок Бориспіль».

 

Я, як житель міста Бориспіль, як ніхто інший відчуває на собі якість надання послуг комунальними службами Борисполя, особливо це стосується послуг з теплопостачання.
Перше. Все почалося вже з опалювального сезону, коли батареї в квартирах ледь зажевріли, однак кімнатна температура в моїй квартирі, особливо у великій кімнаті, не перевищувала +16 градусів. На неодноразові дзвінки до диспетчера КП «Бориспільтепломережа» мені надавалася лише одна відповідь: опалення проходить відповідно до температурного графіка. У мене таке питання: яким нормативам повинен відповідати ваш температурний графік, щоб температура в моїй квартирі досягла +18 градусів? А чи відповідно до температурного графіка з мене, як пенсіонера, заслуженого ветерана органів внутрішніх справ, знімається оплата? Ні. Я плачу відповідно до виставленого космічного тарифу, хоча послуга з теплопостачання, як її у нас називають європейської якості, залишається на рівні Зімбабве.
До відома, наш будинок не обладнаний лічильником на тепло, а тому мешканці нашого будинку сплачують у три рази більше, ніж мешканці сусідніх будинків з лічильниками.
Друге. 6 грудня 2010 року щодо якості надання цієї послуги мені зовсім урвався терпець. Я змушений був написати скаргу до КП «Бориспільтепломережа» з проханням прийти заміряти температуру в моїх кімнатах. Температура виявилась +16, +17 градусів, а температура батарей +27 та +36, про що працівники Бориспільтепломережі мені тільки поспівчували та сказали, що нічого не можуть вдіяти, адже опалення проводиться згідно з температурним графіком та вказали на те, що це не проблема тепломережі, а ЖЕКа-1, який безпосередньо слідкує за внутрішньобудинковим розподіленням тепла. Ще одне питання: як можна нагрітись від радіатора в +27 градусів? Більше ніхто ніяких дій для того, щоб налагодити тепло в моєму будинку і щоб все ж таки й до мене на 9-й поверх дійшло довгоочікуване тепло європейської якості, нічого не зробив — ані КП «Бориспільтепломережа», ані КП «ЖЕК-1». Я вважаю, що Вам під силу навести лад в цих підприємствах.
Третє. На мою скаргу і замість того, щоб розрахунковий відділ здійснив мені перерахунок за недоотримане тепло, мені було направлено відповідь, що мене чекають з паспортом та технічним паспортом на квартиру для перерахунку в розрахунковому відділі КП «Бориспільтепломережа». Я вибачаюсь, але якими нормативними документами передбачено, що перерахунок за неякісне надання послуг, відхилення від норми +18 градусів здійснюється на підставі мого та технічного паспорта? Добре, що не попросили результати аналізів. У вас є показники тепла в моїй квартирі, у вас є площа моєї квартири — будь-ласка перераховуйте! Ні, Ви вже заставляєте людей носити вам кожного разу паспорт, відриваючи їх від своїх справ.
Я — споживач, і постраждав від Вашої якості послуг, а Ви — надавачі послуг, і будь-ласка виконуйте надання та перерахунок згідно з діючим законодавством. Як виявилось, що без мого паспорту, хоч про неякісне надання послуг і було складено Акт, здійснити перерахунок з оплати неможливо, тож і рахунок в наступному місяці я отримав «на повну»!
Четверте. З 1 лютого 2011 року сталося довгоочікуване підвищення тарифу з теплопостачання Партією регіонів. В той же час якість послуги з теплопостачання погіршилась ще більше. Тепер вже на вулиці стояла плюсова температура, не дивлячись на лютий місяць, і батареї, особливо вдень, коли всі на роботі, ледь-ледь жевріли. Від такого надання тепла відповідно кімнатна температура аж ніяк не може прогрітися до санітарної +18, а тут ще і вночі 9 лютого батареї зовсім виключили. Довелося прокинутись від страшенного холоду. Зранку зателефонувавши до диспетчера, дізнався, що був прорив у тепломережі — довго ремонтували, а от на запитання, хто мені компенсує додаткові витрати на електроенергію і чи буде перерахунок оплати за теплопостачання, диспетчер відповіді не надав. Хоча я сам можу відповісти: ніхто нічого не компенсує, здеруть плату «по повній», ще й будуть вимагати при цьому мій паспорт!
За таких обставин, я не бачу сенсу більше писати ні до КП «Бориспільтепломережа», ні до КП «ЖЕК-1», адже результат моїх скарг буде нульовий.
До редакції газети Ринок «Бориспіль» у мене прохання, надрукувати даний матеріал в газеті для оприлюднення справжньої якості європейського життя в м. Бориспіль... так як більше жодній газеті в цьому місті довіряти не можна: вони пишуть лише піар місцевої влади.


З повагою,
В. Т. ВИННИК,
пенсіонер МВС, патріот України

 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.