(04595) 6-69-04
(067) 404-24-62
 Виходить - з червня 2002 року.     Тираж - 10`000 примірників
  Розповсюджується - безкоштовно в м.Борисполі
  Містить - авторські статті, оголошення, рекламу

Влада Борисполя вирішила придумати місту символ

  • 21 грудня 2012
  • Відгуків: 0
  • Переглядів: 502
  • Автор: admin
  • 0
Виконавча влада Борисполя хоче на місцевому рівні узаконити бренд міста. Ініціатором цієї ідеї виступив міський голова Анатолій Федорчук. Він стверджує, що чиновники, які йому підпорядкуванні, не беруть хабарів. Тому символіка міста повинна асоціюватися у підприємців з прозорими умовами ведення бізнесу, що дозволить залучити у місто нових інвесторів.
«У найближчі тижні ми прийматимемо пропозиції від містян, але остаточне рішення за депутатами. Голосування з цього питання відбудеться до кінця грудня», — розповіла газеті «Деловая столица» начальник відділу економічної та інвестиційної політики міськради Ірина Гончаренко.
Рекламувати бренд міста чиновники мають намір усіма можливими способами. До цього процесу залучать і підприємців, надавши їм право безкоштовно використовувати символіку в комерційних цілях: друкувати її на футболках, чашках, ручках та іншій сувенірній продукції. Щоправда, для цього доведеться отримати у виконкомі відповідний дозвіл, пред’явивши виписку з Єдиного держреєстру підприємців та подавши заяву, в якій необхідно описати, як використовуватиметься символіка, а також надати ескізи майбутньої продукції. Ці документи розглянуть фахівці відділу реклами, завдання яких визначити, чи не завдасть продукція шкоди іміджу міста.
Опитані «ДС» бориспільські підприємці поставилися до наміру міської влади скептично. На їхню думку, необхідність проходження дозвільної процедури просто відлякне охочих використовувати місцеву символіку. «Якими критеріями керуватиметься чиновник, завдання якого визначити, чи можна розміщувати бренд міста на тому чи іншому виробі?» — переймаються запитанням у Товаристві підприємств і підприємців малого та середнього бізнесу Борисполя.
Виконавчий директор Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів України Наталія Волошина впевнена, що бажаючих використовувати місцеву символіку в будь-якому разі буде небагато. За її словами, навіть у великих туристичних центрах це практично не приносить виробникам прибутку. А Бориспіль не є містом, який масово відвідують туристи.
«Напередодні футбольного чемпіонату одне з відомих брендових агентств розробило символіку України та дозволило всім бажаючим використовувати її безкоштовно для виробництва сувенірів. Компанія проводила масштабні презентації, привернула партнерів, проте це не дало якогось результату», — пояснила вона.
depo.ua
 
Залишити відгук  ↓
 
Відгуків ще не було.